۰

معرفی فیلم ترسناک Evil Dead Rise 2023

معرفی فیلم ترسناک Evil Dead Rise 2023

معرفی فیلم ترسناک Evil Dead Rise 2023

معرفی فیلم ترسناک Evil Dead Rise 2023

Evil Dead Rise یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی لی کرونین است. این پنجمین قسمت از سری فیلم های Evil Dead است. در این فیلم، لیلی سالیوان و آلیسا ساترلند در نقش دو خواهر جدا شده در تلاش برای زنده ماندن و نجات خانواده خود از دست موجودات اهریمنی هستند. مورگان دیویس، گابریل اکولز و نل فیشر در نقش های مکمل ظاهر می شوند.

پیش از توسعه فیلم، برنامه‌هایی برای دنباله‌های Evil Dead (2013) و Army of Darkness (1992) و فصل چهارم Ash vs Evil Dead (2015-2018) لغو شد. تا اکتبر ۲۰۱۹، سام ریمی اعلام کرد که یک فیلم جدید در حال ساخت است و راب تاپرت تهیه کنندگی، ریمی و بروس کمپبل تهیه کنندگی اجرایی، و کرونین نویسندگی و کارگردانی پروژه را برعهده دارد. سینمای نیو لاین (توزیع کننده فیلم اول) به عنوان شرکت سازنده اعلام شد. فیلم برداری اصلی از ژوئن تا اکتبر ۲۰۲۱ در نیوزیلند انجام شد.

Evil Dead Rise اولین نمایش خود را در South by Southwest در ۱۵ مارس ۲۰۲۳ داشت و قرار است در ۲۱ آوریل در ایالات متحده توسط Warner Bros. Pictures اکران شود.

معرفی فیلم ترسناک Evil Dead Rise 2023

خلاصه داستان :

پس از یک سفر طولانی در جاده، بث به ملاقات خواهر بزرگترش الی می رود، که در تلاش برای بزرگ کردن سه فرزند به تنهایی در یک آپارتمان کوچک در لس آنجلس است. با این حال، زمانی که آنها کتاب عجیبی را در اعماق ساختمان الی پنهان می کنند، که شیاطین گوشت خوار را آزاد می کند، ملاقات مجدد آنها قطع می شود.

موسیقی :

در آوریل ۲۰۲۲، پس از همکاری با کرونین در The Hole in the Ground (2019) اعلام شد که استفن مک کئون آهنگسازی فیلم را را بر عهده دارد.

تاریخ انتشار :

Evil Dead Rise قبل از اکران در سینماها در ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ اولین نمایش جهانی خود را در South by Southwest (SXSW) در ۱۵ مارس ۲۰۲۳ انجام داد.

این فیلم توانسته است تا به الان نمرات بسیار عالی ای به دست بیاورد و این نمرات برای یک فیلم در ژانر وحشت بسیار بالا و تحسین برانگیز است:

IMDb : 8/9

Rotten Tomatoes : 100

Metacritic : 70

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *