۰

معرفی فیلم I Saw The Devil 2010

معرفی فیلم I Saw The Devil 2010

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥controlmgt@🔥

معرفی فیلم I Saw The Devil 2010

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی فیلم I Saw The Devil 2010 بپردازیم ؛ در ادامه با کنترل امجی همراه باشید.

۱- خلاصه داستان:

فیلم “I Saw the Devil” در سال ۲۰۱۰ توسط کارگردان کره‌ای کیوانگ هونگ، ساخته شد. در این فیلم، یک پلیس به نام کیونگ‌چول به دنبال یک قاتل سریالی به نام کیونگ‌کچول می‌گردد. اما برای گرفتن انتقام از او به جای اینکه او را به دادگاه ببرد، تصمیم می‌گیرد تا خودش به عنوان یک قاتل به دنبالش برود و به او را عذاب بدهد.

۲- بازیگران، کارگردان، تهیه کننده:

کارگردان: کیوانگ هونگ
بازیگران: لی بیونگ هان، چوی مین شیک، جیون هی
تهیه کننده: کیم جو وانگ، هان جونگ کی

۳- موسیقی ساز:

موسیقی این فیلم توسط موسیقیدان “مو هووانگ” ساخته شده است.

۴- بودجه ساخت و میزان فروش:

بودجه ساخت این فیلم حدود ٨ میلیون دلار بوده است و میزان فروش آن در سراسر جهان به بیش از ١٠ میلیون دلار رسیده است.

۵- نمرات فیلم و جوایز:

این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۰ شناخته شده و جوایز بسیاری را دریافت کرده است، از جمله جایزه ژاپن برای بهترین فیلم خارجی و جایزه سیاتل برای بهترین بازیگر مرد.

معرفی فیلم I Saw The Devil 2010

فکت های جالب درباره فیلم:

  • کیوانگ هونگ، کارگردان این فیلم، در زمان اکران فیلم توسط برخی منتقدین به دلیل صحنه‌های خشونت‌آمیز در فیلم مورد انتقاد قرار گرفت.
  • فیلم “I Saw the Devil” به عنوان یکی از بهترین فیلم های کره ای به شمار می‌رود و از نظر بحث طرح مسائلی مانند انتقام، خشونت، عدالت و بزهکاری، به شکلی شگفت‌انگیز مورد توجه قرار گرفته است.
  • صحنه‌های خشونت‌آمیز در این فیلم به شکل بسیار واقع‌گرایانه و شوک‌آور نمایش داده شده‌اند که این امر باعث شده تا فیلم در برخی کشورها ممنوع شود.
  • بازیگران این فیلم، برای اجرای صحنه‌های خشونت‌آمیز به صورت شخصی در رشته‌هایی مانند آیکیدو، تکواندو و جیوجیتسو آموزش دیده بودند.
  • در حین ساخت این فیلم، بازیگر اصلی “لی بیونگ هان” به دلیل شرکت در برخی صحنه‌های خطرناک، از جمله یک صحنه بریدن جلوی زبان، به مشکل برخورد کرد و باید به بیمارستان منتقل شود.
  • کیوانگ هونگ، کارگردان این فیلم، پس از انتشار فیلم، به دلیل ترسیدن از انتقادات و نظرات منتقدین، برای مدتی از صحنه هنری کره‌ای دور شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *