۰

معرفی فیلم ترسناک Hereditary

معرفی فیلم ترسناک Hereditary

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥controlmgt@🔥

معرفی فیلم ترسناک Hereditary

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی فیلم ترسناک Hereditary بپردازیم که به جرات یکی از بهترین فیلم های ژانر وحشت تا به امروز است؛ در ادامه با کنترل امجی همراه باشید.

۱- خلاصه داستان:
فیلم “Hereditary” یک فیلم ترسناک و درام است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. داستان فیلم حول محور خانواده‌ای به نام “گراهام” می‌گردد که پس از مرگ مادربزرگ خود با رخ دادن اتفاقات ترسناکی روبرو می‌شوند. دختر کوچک خانواده، “چارلی”، باعث بروز وقایع عجیب و غریبی می‌شود که زندگی خانواده را به هم می‌ریزد. پس از مرگ ناگهانی چارلی، مادر خانواده، “آنی”، با افسردگی و اختلالات روانی دست و پنجه نرم می‌کند و در نهایت به یک جادوگر تبدیل می‌شود. در ادامه، خانواده با اسرار و تاریکی‌هایی درباره گذشته خانواده خود روبرو می‌شوند که آنها را به سمت جهنم می‌کشاند.

۲- بازیگران و کارگردان و تهیه‌کننده:

بازیگران این فیلم شامل تونی کلت، آلکس ولف، میلی شپارد، گابریلا بیرن، آنی داداریان و الکسیس رابن هستند. کارگردانی فیلم را آری استر است، و تهیه‌کنندگی آن را لاری فلینت و آلیسون روزنفلد بر عهده داشتند.

معرفی فیلم ترسناک Hereditary

۳- موسیقی‌ساز:

موسیقی این فیلم توسط کلینت منسلی ساخته شده است. او یکی از مشهورترین موسیقی‌سازان فیلم‌های ترسناک است و قبلا به ساخت موسیقی‌های فیلم‌هایی مانند “The Exorcist”، “The Shining” و “Psycho” پرداخته است.

۴- نمرات فیلم و جوایز:

فیلم “Hereditary” با امتیاز ۸۹ درصد در سایت Rotten Tomatoes از منتقدان مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین، این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین صداگذاری در جشنواره فیلم هنری و تجربی سندنس در سال ۲۰۱۸ شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *