۰

داستان بازی Hi-Fi Rush

داستان بازی Hi-Fi Rush

داستان بازی Hi-Fi Rush

داستان بازی Hi-Fi Rush

بازی Hi-Fi Rush در مورد یک جوان ۲۵ ساله به نام Chai است که بازوی راستش معلول است و به این امید که بتواند بازویش را با یک بازوی سایبرنتیک جایگزین نموده و تبدیل به یک ستاره گیتاریست شود، به عنوان یک داوطلب پروژه Armstrong وارد شرکت Vandelay در یک جزیره می‌شود. او در حین رفتن به اتاق جراحی، رئیس فناوری‌های Vandelay یعنی Kale را می‌بیند که زیردستان خود را به خاطر استخدام داوطلبان کوتاه‌قد سرزنش می‌کند. در زمانی که عمل جراحی Chai شروع می‌شود Kale از شدت خشم، موزیک‌پلیر Chai را برداشته و آن را به سمتی پرتاب می‌کند. این کار باعث می‌شود موزیک‌پلیر داخل سینه‌ی Chai افتاده و پس از ترکیب شدن با بازوی رباتیک او، به ضرب آهنگ و ریتم‌های مختلفی واکنش نشان دهد.

اکنون Chai به عنوان یک نتیجه جراحی ناموفق شناخته شده و روبات‌های Vandelay او را تعقیب می‌کنند که Chai مجبور می‌شود با استفاده از بازوی روباتیک خود با آن‌ها مبارزه کرده و یک اسلحه موقتی به شکل گیتار را تشکیل دهد. او‌در حین فرار به یک گربه رباتیک به نام ۸۰۸ رسیده که از راه دور توسط یک زن مرموز کنترل می‌شود و به او اطلاع می‌دهد که Chai اکنون در منطقه تولید صنایع Vandelay است و ساختمان Quality Assurance (به اختصار QA) تنها راه خروج می‌باشد. Chai پس از ورود به ساختمان QA و شکست دادن اولین باس، با اپراتور ۸۰۸ یعنی Peppermint ملاقات می‌کند. او به Chai می‌گوید در ازای تحقیق و افشای نیات واقعی Vandelay راه خروج از جزیره را به او می‌گوید و Chai با اکراه این پیشنهاد را قبول می‌کند.

او در ادامه یک سری مأموریت انجام داده و با شکست دادن اعضای مدیریت Vandelay در این راه، متحدین و دوستانی را نیز پیدا می‌کند. در ادامه مشخص می‌شود افرادی که از فناوری پروژه Armstrong استفاده می‌کنند، با استفاده از یک برنامه هوش مصنوعی به نام SPECTRA توسط Vandelay تحت کنترل ذهن قرار می‌گیرند که خاموش کردن آن، نیاز به رمزهای عبور تمام اعضای تیم مدیریت Vandelay از جمله خود Kale دارد. همچنین مشخص می‌شود که Peppermint خواهر Kale است. هنگامی که Kale به زور صنایع Vandelay را از مادرشان Roxanne تحویل گرفته Peppermint خانواده را ترک کرده و از آن زمان تاکنون با برادرش رابطه گرمی نداشته است.

در ادامهٔ بازی Chai و متحدانش می‌توانند اکثر رمزهای عبور را به دست آورده و برای رسیدن به آخرین رمز، سرانجام با Kale روبرو می‌شوند. آن‌ها در این قسمت Roxanne را زنده و سالم پیدا می‌کنند که ناگهان همهٔ گروه توسط Kale به دام می‌افتند. Kale فاش می‌کند که Roxanne تحت کنترل SPECTRA می‌باشد. شیوهٔ کار او این بوده که نسل بشر را به بردگی ببرد تا آن‌ها محصولات Vandelay بیشتری خریداری کند. Chai در ادامه می‌تواند دوستان خود را آزاد کرده و همگی به نبرد با Kale می‌پردازند. بعد از یک مبارزهٔ سخت و نفس‌گیر، بالاخره Kale شکست خورده و SPECTRA نیز خاموش می‌شود.

در نهایت Roxanne دوباره کنترل صنایع Vandelay را به دست گرفته و پس از انتخاب Chai به عنوان سفیر پروژهٔ Armstrong دوستان او را نیز به جهت بازسازی شرکت، استخدام می‌کند.

پس از تیتراژ پایانی Peppeprmint به بقیهٔ گروه اطلاع می‌دهد که هنوز سیگنال‌هایی از SPECTRA در محوطهٔ Vandelay وجود دارند. Chai چندین اتاق مخفی حاوی داده‌های رمزگذاری‌شده را پیدا می‌کند و Peppermint پس از باز کردن رمز داده‌ها Chai را به یک مرکز زیرزمینی حاوی SPECTRA هدایت می‌کند که شکل Kale را به خود می‌گیرد. این هوش مصنوعی نشان می‌دهد که سیگنال‌ها یک تله بودند و دسترسی به این مرکز، باعث شده تا دوباره SPECTRA فعال شود. در همین حین یک ربات تمیزکننده به سیم برق برخورد کرده و پس از بیرون آمدن دوشاخه از پریز، باعث می‌شود هوش مصنوعی خاموش شود. سپس Chai اعلام می‌کند که مشکل حل شده و روی یک برگه یادداشت می‌نویسد:
«به دوشاخه دست نزنید»

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *