۰

راهنمای پیدا کردن Kinetic Blade در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

Kinetic Blade در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

Kinetic Blade در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت سلاح های زیادی برای اضافه کردن به اینونتوری ( موجودی ) خود وجود دارد، اما اگر از علاقه مندان به نبرد های نزدیک هستید، با ورود Kinetic Blade لذتی کامل خواهید برد. این کاتانا می‌تواند برای آسیب‌های سنگین به دشمنان استفاده شود – اگرچه برای تحقق آن باید به دشمن خود بسیار نزدیک شوید، به این معنی که با خطراتی نیز همراه است. در این مقاله ما قصد داریم تا به آموزش و راهنمای پیدا کردن Kinetic Blade در سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت بپردازیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

این سلاح را می توان بر روی زمین، در صندوقچه ها و گاوصندوق ها، یا با برداشتن آن از روی با پایه هایی که روی آن قرار گرفته است و در اطراف نقشه یافت می شود. بنابراین به دست آوردن این سلاح جدید هیجان انگیز بیشتر فقط یک موضوع شانس است. فقط به یاد داشته باشید که این یک گزینه برای مبارزات نزدیک است، بنابراین شما همچنان بابد برای درگیر شدن با دشمنان در فواصل دورتر، اسلحه هایی را در اختیار داشته باشید. حتی بهتر است قبل از استفاده از کاتانا در برابر دشمنان تهاجمی که ممکن است شما را به ضرب گلوله ببندند، با کاتانا تمرین کنید.

Kinetic Blade در سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

استفاده از حمله اولیه Kinetic Blade به شما این امکان را می دهد که بازیکنان دیگر را با کاتانا زخمی کنیید و ضربه نهایی آن آنها را نیز به عقب خواهد راند. این می تواند به ویژه برای سرگردانی دشمنان یا پرت کردن شخصی از روی لبه مفید باشد. قابلیت دیگر به شما امکان می‌دهد تا ضربات را به صورت شارژی که شما را به جلو سوق می‌دهد و به دشمنی که در جلوی دید خود قرار داده‌اید وارد کنید. همچنین برای جلوتر ماندن از طوفان پایانی مفید است. همچنین می‌توان از آن برای جابه‌جایی استفاده کرد، اگرچه شایان ذکر است که تقریباً این آیتم همان مسافتی را که مثلاً در فصل اول Shockwave Hammer در اختیار شما قرار می‌دهد، نمی‌دهد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *