۱

تمام اطلاعاتی که درباره فیلم Deadpool 3 می دانیم

فیلم Deadpool 3

فیلم Deadpool 3

فیلم Deadpool 3

ددپول، با نام Wade Wilson، اولین بار در فیلم X-Men Origins: Wolverine (2009) ظاهر شد. تقریباً تنها چیزی که مردم از آن خوششان آمد این بود که رایان رینولدز کاملاً مناسب این شخصیت بود، اما آنها فقط می خواستند ببینند که او آن لباس قرمز باشکوه را بر تن کرده و بخشی از آن طنز جذابش را اجرا کند که او به خاطر آن بسیار مشهور است. در کمیک ها هفت سال بعد، بالاخره با اولین فیلم ددپول در سال ۲۰۱۶ به این نتیجه رسیدیم، و پس از آن دو سال بعد در سال ۲۰۱۸، فیلم ددپول ۲ را دنبال کرد.

ظهور ستارگان و شخصیت‌ها از تداوم‌های گذشته و جهان‌های دیگر چندان شگفت‌انگیز در حماسه Multiverse فعلی که در MCU در حال وقوع است، نیست. با این حال، زمانی که رایان رینولدز آپدیت مورد انتظار فیلم Deadpool 3 را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد.

فیلم Deadpool 3

فیلم Deadpool 3 کی منتشر می شود؟

با خبر بزرگ رینولدز، تأیید شد که Deadpool 3 در کمتر از دو سال آینده در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ به سینماها راه خواهد یافت. با توجه به موفقیت دو فیلم اول در باکس آفیس، Deadpool 3 به احتمال زیاد یک فیلم موفق دیگر خواهد بود.

آیا Deadpool 3 در MCU اتفاق می افتد؟

بله، Deadpool 3 به عنوان محصول مارول استودیوز در نظر گرفته می شود و رئیس مارول استودیو، کوین فایج تایید کرده است که این بخشی از دنیای سینمایی مارول خواهد بود. حالا، این لزوماً به این معنا نیست که کل فیلم در MCU اتفاق می‌افتد. به نظر می رسد این نتیجه محتمل باشد، اما باید به خاطر داشته باشیم که حماسه چند وجهی فعلی قبلاً شخصیت هایی از هر دو فیلم مرد عنکبوتی سم ریمی و مارک وب را در Spider-Man: No Way Home آورده است. Deadpool 3 می‌تواند موقعیت مشابهی باشد که در آن شخصیت‌هایی از خطوط زمانی قرن بیستم را با خط زمانی MCU می‌بینیم، اما فقط زمان مشخص خواهد کرد زیرا جزئیات داستان در حال حاضر یک راز است.

فیلم Deadpool 3

آیا Deadpool 3 دارای درجه سنی R خواهد بود؟

مدیرعامل سابق شرکت والت دیزنی، باب ایگر، و رئیس استودیو مارول، کوین فایگ، اعلام کرده اند که سومین فیلم ددپول به فیلم های قبلی وفادار خواهد ماند و رتبه درجه سنی R را حفظ خواهد کرد، به این معنی که به نظر می رسد خشونت شدیدتر و الفاظ بزرگساله تری در فیلم وجود دارد.  اگر این وعده ها عملی شوند، این فیلم Deadpool 3 را به عنوان اولین فیلم MCU معرفی می کند که درجه سنی ۱۷ سال یا بالاتر را دریافت می کند، مگر اینکه فیلم آینده Blade (2023) با بازی ماهرشالا علی نیز مانند فیلم های قدیمی Blade دارای درجه R باشد.

چه کسی Deadpool 3 را خواهد ساخت؟

مجموعه ددپول کارگردانان زیادی را پشت سر گذاشته است، ابتدا تیم میلر و سپس دیوید لیچ برای دنباله آن، و حالا نام جدید دیگری این فرنچایز را بر عهده خواهد گرفت. شاون لوی، کارگردان Deadpool 3 که اخیراً برای کارش در Stranger Things تحسین شده است، قبلاً با رایان رینولدز در فیلم Free Guy (2021) و فیلم The Adam Project (2022) کار کرده است.

وندی مولینوکس و لیزی مولینوکس-لوژلین نیز به گروه می‌پیوندند، که به عنوان نویسندگان این فیلم حضور خواهند داشت و خود رینولدز نیز در نویسندگی مشترک این فیلم حضور دارد. از دیگر نویسندگان این فیلم می توان به رت ریس و پل ورنیک اشاره کرد که دو فیلم اول این مجموعه را نیز نوشتند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Sepi گفت:

    ددپول عشقه♥︎