۰

فیلم Deadpool 3 توسط Shawn Levy تهیه کننده Stranger Things کارگردانی خواهد شد

فیلم Deadpool 3

از زمانی که دیزنی بسیاری از دارایی های فاکس از جمله Marvel’s mutants را به دست آورد، یکی از بزرگترین سوالاتی که در ذهن طرفداران مارول وجود دارد، درباره سرنوشت Deadpool است، یک شخصیت کاملاً دارای درجه R، که اکنون متعلق به یک شرکت دارای رتبه PG است. رایان رینولدز در توییتر تایید کرد که علیرغم تایید او و رئیس استودیو مارول، کوین فایگ، فیلم دست نیافتنی به نظر می‌رسد، اما گروه فیلم به آرامی در حال رشد هستند و شان لوی، تهیه‌کننده Stranger Things، در حال گفتگو با کارگردانی است.

فیلم Deadpool 3

لوی بار دیگر به سبک ولترون با رایان رینولدز، ستاره فیلم Deadpool همکاری خواهد کرد تا فیلم را بسازند. در حالی که لوی احتمالاً بیشتر برای Stranger Things شناخته می شود، این سومین فیلم رایان ریولدز است که او کارگردانی می کند. پیش از این، لوی کارگردانی فیلم Free Guy و ماجراجویی علمی تخیلی تازه اکران شده نتفلیکس The Adam Project را برعهده داشت که هر دوی آن ها رینولدز را بازی می کنند.

اولین فیلم ددپول که در آن زمان رکوردهایی را برای اجرای باکس آفیس یک فیلم درجه R ثبت کرد، توسط تیم میلر (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) کارگردانی شد. دومی توسط  کارگردان جان ویک دیوید لیچ.

Wendy Molyneux و Lizzie Molyneux-Logelin که هر دو به طور گسترده روی مجموعه انیمیشن Bob’s Burgers کار کرده اند، در نوامبر ۲۰۲۰ به عنوان نویسندگان معرفی شدند و طبق گزارش ها هنوز در تیم هستند.

سوال بعدی که دیزنی باید برای طرفداران پاسخ دهد، حالا که می دانیم فیلم Deadpool 3 قطعا در حال رخ دادن است، این است که آیا درجه سنی R را دریافت خواهد کرد یا خیر. کوین فایگ ژانویه گذشته گفت که واقعاً آن رتبه R را خواهد گرفت، اما مدیرعامل قبلی دیزنی، باب ایگر، گفت که “ممکن است فضای بیشتری برای آن وجود داشته باشد.” فیلم‌های استودیوی مارول تا قبل از Eternals که به دلیل “مقداری فحاشی و تمایلات جنسی مختصر” رتبه PG-13 را دریافت کرد، به سختی به رتبه PG چسبیده بودند.

دیزنی هنوز تاریخ اکران این فیلم را اعلام نکرده است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *