۰

پخش فصل دوم Ms. Marvel در دیزنی پلاس تایید شد

فصل دوم Ms. Marvel

فصل دوم Ms. Marvel

تنها چند ماه پس از اولین نمایش تحسین برانگیز، فصل دوم Ms. Marvel توسط دیزنی پلاس تایید شده است. مجموعه‌های اخیر دنیای سینمایی مارول، اولین حضور ایمان ولانی در نقش کمالا خان، یک نوجوان پاکستانی-آمریکایی با علاقه های ابرقهرمانی است که توانایی‌های مافوق بشری خود را به لطف یک دستبند باستانی با پیوندهایی با گذشته خانواده‌اش به دست می‌آورد. این سریال در حالی که کامالا را دنبال می‌کرد تا به قدرت‌های کیهانی تازه کشف‌شده‌اش دست پیدا کند تا به یک قهرمان برای جرسی سیتی تبدیل شود، در حالی که با وزارت کنترل خسارت و clandestine ها نیز مبارزه می‌کرد.

علیرغم اینکه  Ms. Marvel در اوایل اجرای خود با بمباران نقد مواجه شد، به دلیل لحن ساده تر، سبک پر جنب و جوش، اصالت فرهنگی و اجرای بازیگرانش، یعنی ولانی در نقش اصلی، نظرات مثبتی از منتقدان دریافت کرد. سریال Disney+ تنها شروع کار برای این شخصیت است، زیرا تایید شده است که Vellani در کنار بری لارسون و تیونا پریس برای The Marvels بازخواهد گشت، و در پایان فصل اول Ms. Marvel توضیحی در مورد اینکه چگونه در نقش شخصیت‌های لارسون و ولانی قرار خواهد گرفت، ارائه می‌شود.

فصل دوم Ms. Marvel

گزارش جدیدی از دنیل ریچمن (از طریق CBR) بیان می کند که فصل دوم Ms. Marvel توسط دیزنی پلاس تایید شده است. تمدید گزارش شده هم چند ماه پس از نمایش MCU روی پلتفرم استریم و همچنین یک هفته پس از نمایش اولین فیلم The Marvels که در آن Ms. Marvel ایمان ولانی در حال بازگشت است، به عنوان نمایشگاه D23 نشان داده شد.

لازم به ذکر است که بدون تایید رسمی دیزنی یا مارول در مورد این موضوع، گزارش فصل دوم Ms. Marvel در نهایت می تواند توسط استودیو رد شود. ثنا امانت، نویسنده اصلی، پیش از این اشاره کرده بود که سریال MCU به‌عنوان یک «سریال محدود» نوشته شده است تا این شخصیت «برود و کارهای دیگری انجام دهد»، ظاهراً باعث می‌شود که سریال برای فصل دیگری بازگردد. علاوه بر این، جولز اولافلین، فیلمبردار، اعلام کرده است که نه او و نه کارگردان، شرمین عبید-چینوی، برنامه‌ای برای فصل دوم این سریال نشنیده‌اند، هرچند اشاره کرد که استودیو مارول اغلب در حال بررسی برنامه‌های آتی است و زمینه را برای آنچه در آینده خواهد داشت، فراهم می‌کند.

برای کسانی که عاشق فصل ۱ این سریال شده‌اند، خبر تمدید فصل ۲ گزارش شده باید به عنوان یک خبر هیجان‌انگیز باشد. خود ولانی به دلیل اقتباس عجیب و غریبش از کامالا، تمجیدهای مداوم دریافت کرد و با توجه به اینکه بازیگر جوان به همان اندازه مشتاق آینده‌اش در MCU است  می‌توان امیدوار بود که او موفق شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *