۰

معنای رویای قطار Ms Marvel چیست؟

رویای قطار Ms Marvel

رویای قطار Ms Marvel

هشدار : این مقاله دارای اسپویل قسمت سوم سریال Ms Marvel است

قسمت ۳ Ms Marvel داستان کامالا و همچنین النگوی اسرار آمیزی را که قفل قدرت های او را باز می کرد عمیق تر کرد، با یک رویا در مورد قطار که ظاهراً برای گذشته و آینده کامالا معنی زیادی دارد. اپیزود ۳، گروهی را از بعد دیگری که به النگوی کامالا و قدرت او برای بازگشت به خانه نیاز دارند، معرفی کرد. با این حال، در اواخر اپیزود، کامالا شاهد رؤیایی از یک قطار است، چیزی که هم به قدرت های او و هم به خانواده اش مرتبط است.

رویای قطار Ms Marvel کراچی را  نشان داد که شهر به طور گسترده ای به خانواده کامالا متصل بود. در قسمت دوم ذکر شد که خانواده مونیبا با آخرین قطار به شهر در حین تقسیم به کراچی گریختند. این ثابت می‌کند که قطار در رویای کامالا هم به منشأ کامالا و هم به خانواده‌اش پیوند می‌خورد و به ظاهر آن قطار خاص به کراچی را نشان می‌دهد. این پیوند از طریق مادربزرگ کامالا، Sana ، و مادر Sana ، عایشه می‌آید. در قسمت ۲ توضیح داده شد که Sana در کودکی از قطار گم شد. ناشناخته است که او چگونه توانست به قطار برگردد، و او به سادگی بیان کرد که ستاره‌ها را به سمت پدرش دنبال کرده است. با این حال، این همان شبی بود که مادر Sana ، عایشه، مفقود شد.

کامالا، از زمانی که را در اختیار داشت، رؤیاهای عایشه و اکنون قطار کراچی را دیده است. واضح است که این رویا ها به هم مرتبط هستند و قطار کراچی کلید اتفاقی است که برای عایشه افتاد. سانا در این قسمت توضیح می‌دهد که او نیز این رؤیا را دیده است، و اشاره می‌کند که ممکن است Muneeba نیز آن را دیده باشد و کامالا باید به کراچی سفر کند. با توجه به پیوند بین رؤیا، عایشه، سانا و کامالا ، این رویا ممکن است راهی باشد که عایشه سعی می کند با نشان دادن چیزی به خانوداده اش که آنها را به شب گم شدنش مرتبط می کند ارتباط برقرار کند.

رویای قطار Ms Marvel

این، در کنار رویایی که کامالا از خود عایشه دیده است، به زنده بودن عایشه اشاره دارد. تایید شد که Clandestine ها و عایشه از بعد دیگری هستند، به این معنی که او ممکن است روی زمین نباشد اما هنوز زنده است و سعی می کند از طریق النگو و رویاهای کمالا خان با خانواده اش ارتباط برقرار کند. او ممکن است بداند که Clandestine های دیگر نقشه‌هایی دارند که می‌تواند زمین را در تلاش برای بازگشت به خانه ویران کند و به کامالا کمک کند تا راهی پیدا کند و هم به مردمش روی زمین کمک کند.

در حالی که داستان کامل عایشه، النگو و رویاها کاملاً کامل نیستند، با ادامه این سریال، قطعات پازل به آرامی در حال شکل گیری هستند. با پایان قسمت ۳ که وعده سفر به پاکستان برای کامالا را می دهد تا با مادربزرگش ملاقات کند، و مادر کامالا احتمالاً با آن همراهی می کند، واضح است که سه اپیزود پایانی خانم مارول فقط برای کشف بیشتر معمای منشأ کامالا و بعد دیگر باشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *