۰

تمام چیزهایی که باید در مورد Red Dagger در سریال Ms. Marvel بدانید

Red Dagger در سریال Ms. Marvel

گروه Red Dagger در سریال Ms. Marvel

Red Dagger در سریال Ms. Marvel

همانطور که قسمت ۴ Red Dagger در سریال Ms. Marvel تکه هایی را برای آخرین قسمت ها از این مجموعه شش قسمتی کنار هم قرار می دهد. کامالا خان (ایمان ولانی) برای ملاقات با مادربزرگ خود به خارج از کشور سفر می کند، ClanDestine شرور از زندان سوپرمکس اداره کنترل خسارت فرار می کند و در حال ردیابی او است.

خوشبختانه، کامالا دوست جدیدی در Red Dagger (به نام Aramis Knight) پیدا می کند. ما می‌دانیم که او در کمیک‌ها چه کسی است و چقدر Red Dagger می‌تواند بخشی از آینده MCU باشد.

در کمیک ها، Laal Khanjeer در Ms. Marvel (جلد ۴) شماره ۱۲ از جی. ویلو ویلسون و میرکا آندولفو از سال ۲۰۱۶ معرفی می شود. در اینجا، او به عنوان محافظ کراچی شناخته می شود و شب ها در خیابان ها می چرخد و شهروندان خود را ایمن نگه دارد.

برخلاف کامالا، کریم هیچ قدرت خاصی ندارد و او فقط یک انسان معمولی است. با این حال، او در یک کار بسیار ماهر است، و هم چاقو پرتاب می‌کند و هم می تواند با مهارت‌های پارکوری کخ آموخته است، از پشت بام‌ها بپرد. مشابه رابطه بین دردویل و الکترا، خنجر رد داگر، متحد و حتی معشوق کامالا بوده است. این زوج در کراچی یک رویارویی عجیب دارند، جایی که رد داگر حتی کامالا را یک خارجی می‌داند که در زمین او پا می‌گذارد و با او مبارزه می کند.

گروه Red Dagger در سریال Ms. Marvel

رد داگر در سری دیزنی پلاس کمی متفاوت است. رد داگر ها یک جامعه محافظ هستند که در کراچی فعالیت می کنند، نه یک شخصیت منحصر به فرد. به نظر می رسد که رئیس آنها (فرهان اختر) است که در کنار کریم به کمالا در مورد چگونگی اتصال جهان ما به قلمرو نور و همچنین سرنوشت خود او به عنوان یک جن می آموزد.

گروه Red Dagger در سریال Ms. Marvel

اگرچه Red Dagger در کمیک ها ناتوان است، اما نکاتی نیز وجود دارد که نشان می دهد او یک ClanDestine سرکش در Ms. Marvel است. درست مانند آنچه که نجما می گوید در قسمت ۳ به پتانسیل کامالا پی برده است، کریم ادعا می کند که وقتی از او می پرسد که آیا او را دنبال می کند یا خیر، می تواند نور را در درون او حس کند. در یک بازسازی معمولی MCU، کامالا می تواند در کنار یک رد داگر فوق العاده بجنگد.

اگرچه نایت برای سریال The Marvels تایید نشده است، اما احتمال دارد که Red Dagger در کنار کامالا ظاهر شود. با فرض اینکه کریم به پایان سریال برسد و با خانواده خان به آمریکا برگردد، می‌تواند به عنوان بخشی از معرفی او با تیم فوق‌العاده خانم مارول، کاپیتان مارول (بری لارسون) و فوتون مونیکا رامبو (تیونا) ظاهر شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *