۰

داستان بازی Crysis Warhead

داستان بازی Crysis Warhead

داستان بازی Crysis Warhead

داستان بازی Crysis Warhead

داستان به صورت موازی با نسخه اول و در جهت دیگر جزیره اتفاق می‌افتد که وقایع رخ داده پس از حمله «سایکو» و «نومد» به لنگرگاه کره شمالی و جدایی سایکو از باقی اعضای گروه را نشان می‌دهد. در فیلم مقدماتی، عضو نیروی ویژه هوایی کشور بریتانیا (SAS) یعنی سرگرد «مایکل‌سایکو» بمباران شدن یک کشتی جنگی کره شمالی توسط جت‌های مبارز نیروی دریایی آمریکا F-35 Lightning II را مشاهده می‌کند. او پس از ترک ساحل، به کاروانی از وسایل نقلیه جنگی پیوسته که از جنگل عبور می‌کنند و تمام سعی خود را کرده تا از این کاروان که توسط سربازان کره شمالی مورد حمله قرار گرفته است، محافظت نماید. کاروان از بین می‌رود و نیروهای دریایی تا شب به نبرد می‌پردازند. بخش مقدماتی با اصابت موشک به همان VTOL که می‌خواست نیروهای دریایی موجود در کاروان را نجات دهد و سقوط آن، به پایان می‌رسد. سایکو بیدار شده و تلاش می‌کند تا مکان بهتری برای نیروهای دریایی باقی‌ مانده را بیابد، هرچند توسط یک انفجار EMP از سوی کانتینری که توسط یک هلیکوپتر کره شمالی در حال بلند شدن است، مورد حمله قرار می‌گیرد. مدتی بعد، سایکو مأموریت دنبال کردن یک کانتینر کره شمالی دیگر را دریافت می‌کند که فرماندهی مشترک عملیات ویژه (JSOC) بر این باور بوده که دارای یک کلاهک هسته‌ای است. با پیش‌روی در مأموریت، سایکو با دوستی قدیمی به نام «شان‌اونیل» روبرو می‌شود. در ابتدا قرار بود اونیل، لباس نانوی نومد را در تیم «رپتور» دریافت کند. اونیل پس از عدم موفقیت در پشت سر گذاشتن یک تست ارزیابی، جایگاه خود را در آن تیم از دست داد و نومدی که در نسخه اول کنترل آن را برعهده داشتیم، جایگزین وی شد. پس از سقوط جت F-36C اونیل، سایکو به او یاری رسانده و او را پیش یک VTOL می‌برد تا از آن مکان بگریزد.

داستان بازی Crysis Warhead

داستان بازی Crysis Warhead

سایکو برای پیدا کردن کانتینر و جلوگیری از دستیابی کره شمالی به آن، در جنگل و خطوط ساحلی به مبارزه با نیروهای ارتش این کشور می‌پردازد. پس از رسیدن به یک ناو باری، سایکو بالاخره درون کانتینر را مشاهده می‌کند و به‌جای یک کلاهک هسته‌ای، یک ماشین فضایی در آن وجود داشته که با استفاده از یک انفجار EMP سایکو را بی‌هوش می‌کند. پس از بیدار شدن، سایکو توسط نیروهای کره شمالی دستگیر و شکنجه می‌شود. با شروع فرو رفتن زیردریایی در اعماق آب، جزیره در حالی که «اگزو سوئیت»های مکانیکی «سف» حمله خود را آغاز می‌کنند، یخ زده است. سایکو در آب‌ها و دره‌های یخ زده به تعقیب «لی» می‌پردازد و نهایتاً با تیم دیگری از دارندگان لباس نانو، یعنی تیم «عقاب» ملاقات می‌کند. سایکو و تیم عقاب به مبارزه با یک اگزو سوئیت غول‌آسا پرداخته و در عین حال تعقیب خود را نیز ادامه می‌دهند. در یک معدن، تیم عقاب و سایکو از یکدیگر جدا می‌شوند اما سایکو به جستجوی خود برای کانتینر ادامه می‌دهد. پس از رسیدن به یک ایستگاه قطار زیرزمینی، به سایکو دستور داده می‌شود تا سوار قطاری شود که کانتینر روی آن بار زده شده است. پس از آمدن به سطح زمین، سایکو با کمک اونیل به مبارزه با سربازان کره شمالی و نیروهای سف پرداخته و تلاش می‌کند تا کانتینر را پس بگیرد.

داستان بازی Crysis Warhead

داستان بازی Crysis Warhead

به سایکو دستور داده می‌شود که اگر نمی‌تواند کانتینر را پس بگیرد، باید آن را نابود کند. پیش از آن که نیروهای خودی بتوانند کانیتنر را از روی پل، که قطار در آنجا متوقف شده است، بلند کرده و با خود ببرند، لی پدیدار گشته و با گروگان گرفتن یکی از نیروهای دریایی ارتش آمریکا و استفاده از او به عنوان طعمه، سایکو را از قطار پیاده می‌کند. این عضو نیروی دریایی به سایکو التماس کرده تا او را رها کند و بجای آن، ماشه بمب‌های کار گذاشته شده را پس گرفته و آن‌ها را منفجر کند. هرچند پیش از آن که بمب‌ها فعال گردند، لی موفق می‌شود تا همراه با کانتینر از این مهلکه بگریزد. با وجود آن که سایکو از این سقوط جان سالم به در می‌برد، عضو نیروی دریایی که لباس نانوی مخصوص به تن نداشت، به اندازه سایکو خوش شانس نبود. سایکو خشم خود را روی یک سرباز آسیب دیده کره شمالی که او را همراه خود از روی پل پایین کشیده بود، تخلیه کرده و این سرباز را در رودخانه غرق می‌کند. سایکو که به دلیل ناتوانی در نجات آن سرباز نیروی دریایی، غرق در حس عزاداری و ناراحتی است، دچار یک فروپاشی احساسی می‌شود، هرچند پس از مدتی کنترل احساسات خود را به دست آورده و خود را برای به اتمام رساندن مأموریت آماده می‌کند.

در این بخش از داستان، شاهد حمله سایکو به یک فرودگاه تسخیر شده توسط نیروهای کره شمالی هستیم که کانتینر مورد نظر برای انتقال توسط نیروهای هوایی کره شمالی، در آنجا قرار داده شده است. سایکو طی این حمله نیروهای زمینی و تانک‌های بسیاری از ارتش کره شمالی را نابود می‌کند. اونیل به واسطه یک VTOL بازگشته و با هدایت کردن سایکو به سمت منطقه سقوط هواپیمای باربری نیروی هوایی آمریکا، به او کمک می‌کند تا یک سلاح آزمایشی قدرتمند به نام PAX را بدست آورده و با استفاده از آن یک اگزو سوئیت ارتقاء یافته و موج ابتدایی از مهاجمان را از بین ببرد. درست زمانی که اونیل و سایکو آماده می‌شوند تا کانتینر را از این منطقه خارج کرده و کنترلش را در دست بگیرند، لی بار دیگر پدیدار شده و این‌بار با نگه‌داشتن یک اسلحه روبروی اونیل، آن‌ها را تهدید می‌کند. لی به سمت اونیل شلیک می‌کند اما سایکو که خود را نامرئی کرده بود، از اونیل دفاع نموده و شروع به مبارزه با لی می‌نماید. اونیل نیز کنترل VTOL را دوباره به دست آورده و شروع به حمل کانتینر می‌کند. مبارزه لی و سایکو درون VTOL آغاز می‌شود. سایکو بالاخره پیروز شده و با پرتاب لی به بیرون از VTOL، او را روی آسفالت رها نموده تا طعمه سفینه جنگی غول‌آسای سف شود. در حالی که سایکو بالاخره در بخش پشتی VTOL مشغول استراحت است، اونیل این سفینه را از روی زمین بلند کرده و این دو سرباز سرسخت همراه با کانتینر از آنجا دور می‌شوند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *