۰

آموزش باز کردن حالت New Game Plus در The Last of Us 2

حالت New Game Plus در The Last of Us 2

آموزش باز کردن حالت New Game Plus در The Last of Us 2

آموزش باز کردن حالت New Game Plus در The Last of Us 2

مود New Game Plus بازی Last of Us 2 یک ویژگی برای کسانی است که می خواهند دوباره بازی را تجربه کنند و پیشرفت و ارتقاء الی را به یک بازی جدید منتقل می کند. از طرف دیگر، می‌توانید یک بازی کاملاً تازه انجام دهید و مانند بار اول شروع کنید – اما چرا این همه تلاش را کنار بگذارید؟ در ادامه نحوه باز کردن قفل New Game+ را در قسمت ۲ The Last of Us توضیح خواهیم داد، همچنین در مورد اینکه این ویژگی چه کاری انجام می دهد و چه چیزی را به همراه دارد نیز توضیح داده خواهد شد.

آموزش باز کردن حالت New Game Plus در The Last of Us 2

آموزش باز کردن حالت New Game Plus در The Last of Us 2

پس از اتمام کمپین در هر درجه سختی ای، قفل این بخش باز می شود، یک اعلان ظاهر می شود که به شما می گوید که اکنون می توانید به حالت New Game Plus دسترسی پیدا کنید و به عنوان اولین گزینه در منوی اصلی ظاهر می شود.

این به شما اجازه می‌دهد تا با تمام ارتقاهای قبلی که در اولین مرحله باز کرده‌اید، از جمله پیشرفت درخت مهارت، دستور العمل‌های ساخت، سلاح‌ها و تغییرات، و کلکسیون‌ها، بازی را دوباره بازی کنید. تنها اخطار این است که در حالی که ارتقای درخت مهارت و دستور العمل‌های کرفتینگ از آغاز حالت جدید Game Plus Mode جدید The Last of Us Part 2 در دسترس خواهد بود، سلاح‌های موجود شما تنها زمانی باز می‌شود که الی به سیاتل برسد.

حالت جدید Game Plus در The Last of Us 2، در میان چیزهای دیگر، یک راه عالی برای تجربه مجدد کمپین در حالت Grounded است که حالت Listen را غیرفعال می کند، تعداد منابع در دنیای بازی را تا حد زیادی کاهش می دهد و حتی گزینه ای را برای فعال کردن permadeath در میان سایر ترفندها ارائه می دهد.

شما همچنان می‌توانید منابع را در این مود The Last of Us Part 2 جمع‌آوری کنید، بنابراین به بازیکنان این فرصت را می‌دهید که درختان مهارت و ارتقای سلاح‌های Ellie را به حداکثر برسانند و به شما این امکان را می‌دهد که بفهمید وقتی او با ظرفیت کامل کار می کند چقدر می‌تواند قدرتمند باشد.

در نهایت، New Game Plus Mode برای تکمیل‌کنندگان بازی است، و به شما این امکان را می‌دهد تا هرگونه کلکسیونی گمشده را که ممکن است دفعه اول نادیده گرفته‌اید، پیدا کنید، بدون اینکه مجبور باشید همه چیزهای دیگر را بردارید. که در سیو قبلی مالک آن هستید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *