۰

اپل واچ سری ۸ معرفی شد

اپل واچ سری ۸

اپل واچ سری 8

اپل واچ سری ۸ معرفی شد.

اپل می گوید که این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که داده ها را ایمن و خصوصی نگه دارد و داده های سلامت تنها با اجازه صریح کاربر به اشتراک گذاشته می شود.

اپل همچنین ویژگی های ایمنی جدیدی را اضافه کرده است که توسط دو سنسور حرکتی کار می کنند. تشخیص تصادف اتومبیل جدید که می تواند تشخیص دهد که آیا شما در یک تصادف شدید اتومبیل بوده اید و به طور خودکار با اورژانس تماس بگیرید.

یک حالت جدید در اپل واچ ها می تواند با غیرفعال کردن موقت نمایشگر همیشه روشن و اعلان ها، عمر باتری اپل واچ را از ۱۸ ساعت به ۳۶ ساعت افزایش دهد.

اپل واچ سری 8

این ساعت در چهار رنگ در آلومینیوم – مشکی، طلایی، آلومینیوم و قرمز – و سه رنگ در فولاد ضد زنگ عرضه خواهد شد. حداقل ۳۹۹ دلار برای مدل آلومینیومی و ۴۹۹ دلار برای مدل با اتصال سلولی هزینه دارد.

اپل واچ سری 8

تیم کوک، مدیر عامل اپل، رویداد معرفی ویدیو محور را با اخبار اپل واچ آغاز کرده است.

جف ویلیامز، مدیر عامل اپل گفت که دستگاه جدید سری ۸ نام خواهد داشت. نسبت به مدل‌های قبلی بادوام‌تر است و دارای سنسور دمای جدیدی است که شرکت از آن برای کمک به ردیابی سلامت زنان از جمله تخمک‌گذاری استفاده می‌کند. این دستگاه حتی می تواند تخمک گذاری کاربر را تخمین بزند.

اپل واچ سری 8

اپل یک اپل واچ SE بازطراحی شده را معرفی کرده است که نسخه ارزان‌تری از سری ۸ اصلی آن است.

مدل امسال شامل:

یک صفحه نمایش بزرگتر
طراحی پلاستیکی جدید در قسمت زیرین ساعت
اعلان های ضربان قلب
تشخیص سقوط

از ۱۶ سپتامبر با قیمت ۲۴۹ یا ۲۹۹ دلار به فروش می رسد. اپل آن را به عنوان دستگاهی برای کودکانی که ممکن است به آیفون خود نیاز نداشته باشند، بازاریابی می کند.

اپل واچ سری 8

جف ویلیامز، مدیر اجرایی اپل در یک ویدئوی تبلیغاتی گفت: “همه جزئیات طوری طراحی شده اند که ناهموارترین و تواناترین را بسازند.”

اپل واچ سری 8

اپل به تازگی اپل واچ اولترا را معرفی کرده است، ساعتی پیشرفته جدید با طراحی جدید، صفحه نمایش بزرگتر و قاب تیتانیومی. این محصول برای ورزشکاران فضای باز طراحی شده است.

این ساعت دارای صفحه ای جدید با امکانات بیشتر، از جمله قطب نما است. همچنین دارای یک دکمه “action” جدید برای استفاده سریع هنگام تمرین یا پوشیدن دستکش است.

اپل می گوید که این ساعت می تواند با به روز رسانی نرم افزاری در پاییز امسال تا ۶۰ ساعت عمر باتری داشته باشد.

قیمت آن حداقل ۷۹۹ دلار خواهد بود و در ۲۳ سپتامبر عرضه می‌شود.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *