۰

داستان بازی Crossfire X به صورت کامل

داستان بازی Crossfire X

داستان بازی Crossfire X

داستان بازی Crossfire X

کمپین اول (Operation Catalyst):

اولین کمپین در مورد گروهی از سربازان Global Risk در کشور «آزخرزیا» بوده که وظیفه دارند تا افسر لیست سیاه یعنی «الکساندر استینر» را به قتل برسانند. این گروه توسط سرگرد «کاواناف» رهبری می‌شود و شامل کاپیتان «هال»، متخصص «رَندال» و کاراگاه «مورالز» می‌باشد. آن‌ها به یک هتل متروکه حمله می‌کنند که به نظر می‌رسد افسر استینر در آنجا مستقر شده ولی به زودی متوجه می‌شوند که همه این‌ها یک حقه بوده است. در اصل، گروه لیست سیاه قصد داشته با کشاندن گروه به این مکان، همه آن‌ها را بکشد. در اینجا کاواناف تیر می‌خورد و افسر هال به علت ضربات یک حمله نامشخص از هوش می‌رود و در رویا، خانه‌ی خود را از دید شخص دیگری تماشا می‌کند. چند لحظه بعد توسط مورالز به هوش آمده و فرماندهی گروه را بر عهده می‌گیرد.

اکنون با نابود شدن هواپیمای گروه و در دسترس نبودن سیگنال رادیویی از بی‌سیم کاواناف، افسر هال قصد دارد از برج رادیویی همان اطراف استفاده کرده تا پیغام کمک بفرستد ولی مورالز اصرار دارد که آن‌ها باید به مأموریت ادامه دهند. افسر هال در مسیر رسیدن به برج رادیویی توسط استینر دستگیر شده و مورد بازجویی قرار می‌گیرد که در بین صحبت‌ها معلوم می‌شود سرگرد کاواناف زنده بوده و در معدن زندانی شده است. چند لحظه بعد گروه به آنجا یورش برده و افسر هال را آزاد می‌کنند. اکنون هال قصد دارد با رسیدن به معدن و آزادسازی سرگرد کاواناف، استینر را نیز دستگیر کند.

داستان بازی Crossfire X

داستان بازی Crossfire X

آن‌ها مدتی بعد توسط سربازان گروه لیست سیاه که فرمانده «فونتین» رهبری آن را بر عهده دارد، مورد حمله قرار می‌گیرند. در این نقطه از داستان معلوم می‌شود که مورالز یک خائن است و توسط فرمانده فونتین ترغیب شده تا به گروهش خیانت کند. او همچنین به دستور فونتین، استینر را می‌کشد و هنگامی که دستور می‌گیرد تا افسر هال و رندال را نیز به قتل برساند، از دستور سرپیچی می‌کند و توسط فونتین کشته می‌شود. در این حین، افسر هال و رندال می‌توانند از موقعیت استفاده کرده و از آنجا فرار کنند.

آن‌ها در ادامه به معدن رسیده و در آنجا اسلحه‌خانه‌ای با یک ابرکامپیوتر به نام «کاتالیست» مواجه می‌شوند که می‌تواند از خاطرات انسان‌ها استفاده کرده و آینده را پیش‌بینی کند. اکنون مشخص می‌شود که فرمانده فونتین قصد داشته از حافظه‌ی سرگرد کاواناف استفاده کرده تا گروه Global Risk را منحل کند. در نهایت افسر هال با کشتن فونتین و نابودسازی کاتالیست، به همراه گروه از آنجا فرار می‌کنند.

داستان بازی Crossfire X

داستان بازی Crossfire X

کمپین دوم (Operation Spectre):

در سال ۲۰۲۲ ستوان «لوگان بریوِر» از گروه لیست سیاه به قطار گروه Global Risk یورش برده و قصد دارد قبل از این که گروه Global Risk مهندسی دستگاه کاتالیست را مورد مطالعه قرار دهد، کاواناف را به قتل برساند که این مأموریت با مداخله‌ی فرمانده «مدوکس» با شکست مواجه می‌شود اما لوگان می‌تواند اطلاعات را استخراج کرده و آن‌ها را در اختیار همکارش و متخصص تکنولوژی یعنی «کورا وینزور» قرار دهد.

مطابق اطلاعات استخراج شده، لوگان و کورا و «نیکولاس کامارا» که یک متخصص می‌باشد، می‌توانند یک دزد جوان یتیم به نام «لوئیس تورس» را از دست گروه Global Risk که توسط مدوکس رهبری می‌شود، نجات دهند. تورس در طی تعقیب و گریز مجروح می‌شود اما فرمانده فونتین با تزریق یک تکنولوژی آزمایشی به نام «نانودین» به او، جان تورس را نجات می‌دهد.

فونتائین می‌گوید که نانودین او را به یک روح و در واقع یک سلاح با قابلیت‌های فیزیکی پیشرفته‌ای تبدیل خواهد کرد که در آینده نوعی تهدید برای گروه Global Risk خواهد بود ولی تورس به مدت چند هفته وقت دارد که بدنش را با دستگاهی به نام EOE درمان کند. بنابراین تورس مجبور به کار کردن برای گروه لیست سیاه می‌شود تا بتواند این دستگاه را پیدا کند.

مدتی بعد گروه لیست سیاه در Hoover Dam به گروهی از Global Risk یورش می‌برد تا به اولین EOE برسند اما متوجه می‌شوند که این دستگاه دیگر ظرفیت پذیرش نداشته و بیش از حد مجاز استفاده شده است. اکنون دشمنان از این فرصت سوء استفاده کرده و همه افراد گروه را دستگیر می‌کنند. تورس موفق به آزاد کردن خود و دوستانش می‌شود اما کورا به گروه خیانت کرده و به تورس شلیک می‌کند.

داستان بازی Crossfire X

داستان بازی Crossfire X

در اینجا معلوم می‌شود که هر کس نانودین را به خود تزریق کرده باشد، به مرور زمان تبدیل به یک ماشین کشتار و قاتلی بی‌رحم خواهد شد. در نتیجه آن‌ها یک تهدید برای آینده‌ی بشریت هستند.

با این حال، تورس زنده مانده و پس از دزدیدن یک لباس مخصوص، همراه با تیم خود به مرکز لیست سیاه بازمی‌گردند تا بتوانند دوباره به سراغ گروه Global Risk بروند. نیکولاس در طول مسیر ظاهراً کشته می‌شود و لوگان نیز توسط یک خمپاره جان خود را از دست می‌دهد.

اکنون تورس که افراد خود را از دست داده، تصمیم می‌گیرد خود را به عنوان یک «روح» تغییر هویت داده و تقویت‌کننده‌های نانوتکنولوژی خود را به طور کامل فعال کند. او مدتی بعد متوجه می‌شود که نیکولاس هنوز زنده است و به همین خاطر، به مرکز کنترل رفته تا سلاح‌های دفاعی اتوماتیک را دوباره فعال کند. او می‌تواند این مأموریت را انجام دهد ولی این سلاح‌ها دوباره توسط بمباران مدوکس، غیرفعال می‌شوند.

تورس سپس به صورت مخفیانه وارد مخفیگاه مدوکس شده و او را وادار به جنگ تن به تن می‌کند. مدوکس سرانجام توسط تورس کشته می‌شود و تورس با این کار تمام گروه Global Risk به اغتشاش انداخته و به دنبال بقیه بازماندگان گروه لیست سیاه می‌رود.

در صحنه پایانی می‌بینیم که کورا مشغول صحبت در مورد «ارواح» بوده و می‌گوید آن‌ها یک تهدید جدی برای کل دنیا هستند و دو گروه Global Risk و لیست سیاه باید با یکدیگر متحد شومد تا بتوانند جلوی این تهدید را بگیرند.

شش ماه بعد تورس را می‌بینیم که به تأسیسات Global Risk حمله کرده و افرادی شبیه به «ارواح» مشغول همراهی کردن او هستند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *