۰

انتشار تریلر جدید، تاریخ عرضه‌ی بخش داستانی بازی CrossfireX

Entertainment در مراسم The Game Awards 2021 از تریلر جدیدی از بازی تیراندازی اول شخص انحصاری Xbox خود یعنی CrossfireX رونمایی کرد و همچنین تاریخ انتشار بازی را ۱۰ دسامبر خبر داد.

این تریلر صحنه هایی از دو داستان مبارزاتی تک نفره بازی یعنی Operation Catalyst و Operation Spectre را نشان می داد. این کمپین ها به دنبال یک درگیری وحشیانه بین دو جناح نظامی خصوصی – خطر جهانی نظم جویی و لیست سیاه سرکش – خواهد بود که سراسر جهان را در بر می گیرد.

هر دو کمپین توسط کنترل و توسعه‌دهنده آلن ویک، Remedy Entertainment و با مشارکت سازنده فرنچایز Crossfire، اسمایلگیت، توسعه داده شدند. این داستان‌ها مجموعه کامل حالت‌های چندنفره طراحی‌شده توسط خود Smilegate را همراهی می‌کنند، و در حالی که در هنگام راه‌اندازی در دسترس خواهند بود، ماموریت‌های کمپین برخلاف ویژگی‌های چند نفره رایگان برای بازی هزینه‌ای را در بر خواهند داشت.

CrossfireX برای اولین بار در کنفرانس رسانه ای Xbox E3 2019 به عنوان یک Xbox Series X|S انحصاری معرفی شد. فرنچایز Crossfire یکی از محبوب ترین بازی های چند نفره رایگان جهان است که در سال ۲۰۲۰ به ۱ میلیارد کاربر در ۸۰ کشور جهان رسید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *