۰

داستان بازی SIFU به صورت کامل

داستان بازی SIFU

داستان بازی SIFU

داستان بازی SIFU

در شهر نامعلومی در چین، گروهی از پنج رزمی‌کار متشکل از «فاجار» گیاه‌شناس، «سین» مبارز، «کوروکی» هنرمند، «جین‌فِنگ» مدیرعامل و «یانگ» رهبر گروه، به یک مدرسه هنرهای رزمی حمله می‌کنند. یانگ پس از قتل‌عام تمام دانش‌آموزان مدرسه با استاد آن‌ها مواجه شده و از او می‌خواهد دانشی را که دنبالش است، تحویل دهد و همچنین خودش را به عنوان یک دانش‌آموز سابق این مدرسه معرفی می‌کند. استاد مقاومت کرده و توسط یانگ کشته می‌شود که در این حین، فرزند استاد را نیز پیدا کرده و فاجار نیز او را به قتل می‌رساند ولی کودک به لطف یک طلسم جادویی احیا می‌شود، چون این طلسم به کودک اجازه می‌دهد تا هر بار پس از مرگ، دوباره به زندگی بازگشته و یک سال پیرتر شود.

هشت سال از حمله به مدرسه می‌گذرد و آن کودک اکنون تبدیل به یک مبارز شده و خود را آموزش می‌دهد تا از یانگ و زیردستانش انتقام بگیرد. او در این مسیر چندین بار کشته می‌شود و هر بار پس از احیا شدن، از تجربیات خود درس عبرت گرفته و دوباره مسیرش را آغاز می‌کند. قهرمان داستان، تمام زیردستان یانگ را یکی پس از دیگری شکست داده و سرانجام به یانگ می‌رسد.

داستان بازی SIFU

داستان بازی SIFU

در اینجا متوجه می‌شویم که یانگ در اصل قصد داشته از آن طلسم برای نجات همسر و دخترش استفاده کند ولی به این خاطر که استاد مدرسه طلسم را به یانگ نداده، اقدام به کشتن او و تمام دانش‌آموزان مدرسه کرده است. اکنون مبارزه‌ای خونین بین قهرمان و یانگ صورت می‌گیرد که قهرمان در نهایت می‌تواند یانگ را شکست دهد.

پایان بد:
اگر بازیکن تمام پنج باس بازی را بکشد، در انتها می‌بینیم که دوباره به ابتدای بازی در هشت سال گذشته برمی‌گردیم.

پایان خوب:
اگر بازیکن تمام پنج باس بازی را ببخشد، به علت شدت جراحات خود می‌میرد ولی پس از تیتراژ بازی مشاهده می‌کنیم که استاد جدیدی با یک طلسم، مشغول آموزش دانش‌آموزان مدرسه هنرهای رزمی است.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *