۰

بهترین مهارت ها در بازی Sifu که باید قفل آنها را باز کنید

بهترین مهارت ها در بازی Sifu

بهترین مهارت ها در بازی Sifu

در حالی که تمام مهارت‌ها در Sifu ارزشمند هستند و به مجموعه حرکات عالی شما اضافه می‌کنند، توانایی‌های خاصی وجود دارد که ابتدا ارزش باز کردن قفل آن‌ها را دارد تا اطمینان حاصل شود که تجربه بهتری در بازی اولیه خواهید داشت و در برخی از رویارویی‌های مبارزه سخت‌تر سیفو دست بالا را به شما می‌دهد. در زیر فهرست کوتاه ما از توصیه‌های اولیه باز کردن قفل مهارت را خواهید دید.

برای باز کردن قفل و به دست آوردن این مهارت‌ها، باید به یکی از زیارتگاه‌های اژدها که در ۵ مرحله سیفو قرار دارد بروید، یک سطح را با موفقیت کامل کنید و به Wuguan بازگردید یا اگر شانس ندارید، بمیرید و از آنجا وارد صفحه درخت مهارت ها بشوید.

بهترین مهارت ها در بازی Sifu

Strong Sweep Focus

یکی از بهترین حملات فوکوس در بازی، یک فوکوس متر طول می کشد، بنابراین به طور مداوم به راحتی می توان آن را انجام داد و می تواند همه دشمنان بازی (به جز یانگ) را از بین ببرد، حملات آنها را لغو کرده و آنها را به زمین بزنید، و اجازه می دهد تا مشت های بعدی آنها را دفاع کنید.

بهترین مهارت ها در بازی Sifu

Charged Backfist

با نگه داشتن دکمه حمله سنگین، مشتی به راه می افتد که می تواند هر دشمنی را بیهوش کند. بهتر از این، اگر از سلاحی استفاده می‌کنید، این حمله، مخصوص سلاح، را به ضربه‌ای تبدیل می‌کند که میزان آسیب‌های دیوانه‌کننده‌ای را به همراه دارد. گاهی اوقات این حرکت به تنهایی می تواند دشمن را به طور کامل سرنگون کند.

بهترین مهارت ها در بازی Sifu

Ground Counter

از آنجایی که ممکن است اغلب زمین بخورید ، داشتن یک راه سریع برای واکنش تهاجمی بسیار مفید است. هر دشمنی که این توانایی را داشته باشد که شما را به زمین بزند، با یک ضدحمله مواجه خواهد شد که باعث می شود همه چیز برعکس شود و آنها به زمین بخورند.

بهترین مهارت ها در بازی Sifu

Environmental Mastery

مهارتی که شما باید قبل از هر چیز به دنبال آن باشید.این مهارت به شما این امکان را می دهد که اشیاء را مستقیماً از محیط بردارید و پرتاب کنید بدون اینکه لازم باشد ابتدا آنها را بردارید، می تواند از ثانیه های ارزشمند شما در مبارزه صرفه جویی کند، و توانایی لگد زدن به چهارپایه و صندلی برای ضربه زدن به دشمنان، نحوه برخورد شما با بسیاری از دشمنان بازی را کاملاً تغییر می دهد.

بهترین مهارت ها در بازی Sifu

Slide Kick

در حین دویدن، دکمه حمله سنگین را فشار دهید تا اسلاید بزنید و دشمن هدف را از بین ببرید. این یک راه عالی برای حذف یک نفر از سناریو و یک بازکننده عالی فضا است وقتی وارد اتاق جدیدی پر از دشمن می شود.

بهترین مهارت ها در بازی Sifu

Weapon Mastery

همانطور که انتظار دارید، اسلحه ها بسیار ارزشمند هستند و ارزش نگه داشتن آن را دارند، به خصوص زمانی که با جمعیت یا دشمنان/باس های سرسخت تر برخورد می کنید. به این ترتیب، Weapon Mastery به شما اجازه می دهد تا از سلاح خود فراتر از نقطه شکست معمول آن استفاده کنید. تکه های آن را به عنوان سلاح های پرتابی استفاده کنید تا حداکثر آسیب را به دشمنان خود وارد کنید.

بهترین مهارت ها در بازی Sifu

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *