۰

اطلاعات جدیدی از بازیHogwarts Legacy منتشر شد

اطلاعات جدیدی از بازیHogwarts Legacy منتشر شد

بازی Hogwarts Legacy منتشر شد راه

اطلاعات جدیدی از بازیHogwarts Legacy منتشر شد

اطلاعات جدیدی از Hogwarts Legacy توسط یکی از توسعه دهندگان سابق این عنوان یعنی Troy Leavitt منتشر شد

راه پله ها در تریلر اصلی با آنچه اکنون هستند متفاوته، آنها راهی را ارائه کردند تا پلکان ها حرکت سریع تری را ارائه دهند. دکوراسیون Hogwarts بسته به فصل تغییر خواهد کرد!

آنها می خواهند بهترین چیزها را از دنیای جادوگران بگیرند و وارد بازی کنند.
وی می‌گوید که بازی فوق العاده است، نمی‌تونه صبر کنه تا از بازی بیشتر ببینیم

او معتقد است که داستان سباستین (احتمالا یکی از شخصیت های بازی است) عالی است و از آن بیشتر لذت می برد. این یک بازی واقعاً بزرگ است.

آنها “اسکلت بندی” بازی را در State Of Play به شما نشان دادند، چیزهای بیشتری برای نشان دادن وجود دارد. می‌گوید ممکنه لیک DLCها درست باشه ، ممکنه غلط باشه

به گفته وی نام NPCها برای مدت طولانی متعلق به کارمندان استودیو بود.

وی گفت که در جایی اسامی آنها تمام شد، زیرا تعداد NPC های زیادی وجود داشت، بنابراین وی شروع به ساختن نام‌های جدید کرد، این مورد می تواند نشان دهد که تعداد NPC ها در بازی چقدر زیاد خواهد بود.

در روزهای اولیه روی WhiteBoard تمرکز روی “Fan Fantasies” بود (چیزهایی که طرفداران آرزو داشتند در بازی ببینند ) ، وی می‌گوید که تیم توسعه‌دهنده سعی می‌کند که تا حد امکان آنها را وارد بازی کند

توسعه بازی به احتمال زیاد اکنون در مرحله Bug Fixing هستش

وی می‌گوید که “این یک بازی است که توسط طرفداران، برای خود طرفداران ساخته شده است”

توسعه NPCهایی که جزو Main Characterها بودند، یکی از اولویت های بزرگ آنها بود

به گفته وی ، JKR (جی‌کی‌رولینگ) با گیم پلی / داستان درگیر نیست، او از اینکه مردم بحث های سیاسی را در مورد بازی شروع می کنند ناامید است، با این حال، تیم توجه زیادی به آن نمی کند که خوب است.

تاخیر برای اضافه کردن ویژگی های بیشتر به بازی نبود، بیشتر به دلیل تاثیر کووید ۱۹ بود.

او همیشه لحظات “Oh Wow” را به دلیل کار باورنکردنی آرتیست‌ها خواهد داشت.

آنها ایده هایی در مورد FriendShipها / Relationshipها/ Rivalrieها کشف کرده اند.
آنها به احتمال زیاد فقط به Hogwarts Legacy فکر کرده اند و روی آن تمرکز کرده اند و هنوز به این فکر نکرده اند که آن را به یک فرنچایز تبدیل کنند. اگر موفقیت آمیز باشد، می تواند مورد توجه قرار گیرد.
استودیوی Avalanche روی ایجاد یک تجربه عالی از Wizarding World تمرکز دارد و بسته به موفقیت ممکن است به فرنچایز و امکان بازی های آینده فکر کند.

وی یک NPC مسخره به نام Grippy Wifferton ساخت و امیدوار است که در بازی بماند

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *