۰

آموزش بازی The Quarry : چگونه جیکوب را از قفس نجات دهیم؟

آموزش بازی The Quarry

آموزش بازی The Quarry

خسته‌کننده‌ترین پازل The Quarry می‌تواند در اولین باری که آن را بازی می‌کنید شبیه تمرینی آزمون و خطا باشد. اگر جیکوب توسط شکارچیان گرفته شود، در ادامه بازی این فرصت را خواهید داشت که او را آزاد کنید. انجام این کار مستلزم کشیدن یک سری اهرم به ترتیب صحیح است. بازی در راهنمایی دادن بسیار خسیس است و باعث می شود که پازل شکست بخورد و جیکوب در قفس خود گیر کند. باور کنید یا نه، منطقی در پازل سوئیچ وجود دارد. در این آموزش بازی The Quarry نحوه بیرون آوردن جیکوب از قفس آمده است؛ اینکه چه اتفاقی برای او می افتد به شما بستگی دارد.

راه اندازی پازل

آموزش بازی The Quarry

اگر موافقت کنید که به جیکوب کمک کنید تا فرار کند، او توضیح می‌دهد که می‌توان از کلید مدار مقابل قفس برای باز کردن درها استفاده کرد. او به شما دستور می دهد که “این در و آن در را باز کنید، که بسیار مبهم است، به خصوص زمانی که دوربین بازی روی جیکوب می ماند و به شما نشان نمی دهد که به کدام درها اشاره می کند.

اشاره جیکوب به در قفس خودش و دروازه بیرونی است که هر دو قفس را به عنوان قفس هایی که باید باز کنند و قفس حاوی هیولا را در بر می گیرد که باید بسته بماند. قبل از اینکه سوئیچ‌ها به شما نشان داده شوند، یک صفحه دوربین کوتاه وجود دارد که قفس جیکوب را به عنوان شماره سه، در مرکزی را به عنوان پنج، و قفس هیولا را به عنوان شماره هفت نشان می دهد .

زدن دو سوئیچ یا یک در را باز می کند یا کلید مدار را ریست می کند، که نشان دهنده این است که کاراکتر شما را برق می گیرد. اگر دو اشتباه مرتکب شوید، پازل شکست خواهد خورد و جیکوب در دام می ماند. در بیشتر موارد این امر منجر به مرگ او می شود. حتی اگر Death Rewind را فعال کرده باشید، نیم ساعت به عقب باز می گردد تا دوباره پازل را امتحان کنید.

راه حل پازل

آموزش بازی The Quarry

با باز کردن در مرکزی شروع کنید. شما باید سوئیچ هایی را فعال کنید که مجموعاً تعداد دری که می خواهید باز شود را نشان دهند، اما سوئیچ شماره ۴ همیشه سلول هیولا را در صورت فعال کردن باز می کند. علاوه بر این، باید همیشه سوئیچ با شماره بالاتر جفت انتخابی خود را ابتدا فعال کنید.

در اصلی را با کشیدن کلید #۳ و سپس سوئیچ #۲ باز کنید. پس از انجام این کار، ادامه را انتخاب کنید. در Jacob در مدار ۵ قرار دارد، بنابراین برای جمع کردن این عدد باید سوئیچ شماره ۲ و سپس سوئیچ شماره ۱ را بکشید. تکمیل پازل در این سکانس باید جیکوب را آزاد کند.

اگر هیولا آزاد شود و جیکوب همچنان زندانی باشد، نمی تواند او را بکشد، اما احتمالاً شخص دیگری را می‌کشد، اغلب شخصیتی که آن را باز کرده است. نتیجه دقیق پازل بستگی به این دارد که چه شخصیت هایی در آن زمان حضور دارند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *