۰

داستان اصلی آنابل چیست

داستان اصلی آنابل چیست

داستان اصلی آنابل

اما داستان اصلی آنابل چیست؟

در سال ۱۹۷۰ یک زن، عروسکی مدل Raggedy-Ann به نام آنابل از مغازه دست دوم فروشی برای دخترش که در کالج بود، خرید. دخترش عروسک را دوست داشت و آن را در آپارتمانش گذاشته بود، اما او و هم خانه اش خیلی زود متوجه اتفاقات عجیبی شدند که مربوط به عروسک میشد!

از زمان پخش اولین قسمت فیلم ترسناک و جذاب Conjuring یک سوال ذهن تماشاگران را مشغول کرد: داستان این فیلم، واقعی بود و آیا واقعا عروسک حقیقی آنابل وجود دارد؟ و اگر چنین است آیا به اندازه عروسکی که در فیلم نشان داده شد شیطانی است؟
جواب اولین سوال بله است، واقعا چنین عروسکی وجود دارد. با این حال باور کردن یا نکردن داستان هایی که درباره این عروسک گفته شده به خودتان بستگی دارد!

داستان اصلی آنابل

اما سوال دوم کمی پیچیده تر است. تنها چیزی که مشخص است آن است که داستان های واقعی آنابل ثابت کرده اند که گاهی واقعیت از داستان خیلی بدتر است!

عروسکی که باعث چنین آسیب هایی شده حالا در موزه “اِد و لورن وارِن” نگهداری می شود. عروسک را داخل یک جعبه شیشه ای با هشدار “باز نکنید” نگهداری می کنند.
با اینکه عروسک واقعی آنابل با آنچه در فیلم Annabelle:Creation وجود دارد خیلی متفاوت است، اما بسیاری از چیزهای ترسناکشان با هم یکسان است. ظاهر این عروسک بسیار فریبنده است. لورن وارن درباره آنابل می گوید: این ظاهر عروسک نیست که ترسناک است، بلکه آنچه درونش است ترسناکش می کند، یعنی شیطان!

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *