۰

ارتباط کاراکتر شرور فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It با آنابل

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

هشدار : این متن حاوی اسپویل فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It است.

در حالی که فرنچایز The Conjuring با لیست دشمنان بی شمار فراطبیعی خود رونق یافته است ، The Devil Made Me Do It با محوریت یک آنتاگونیست انسانی ، مسیر ساده طری را طی کرده است. انگیزه های (اوگنی بوندورانت) در بیشتر قسمتهای فیلم مبهم باقی مانده است ، اما یک نکته قابل توجه، ارادت او به اهریمن و شیطان است ، چیزی که ما قبل ها در فیلم Annabelle 2014 مشاهده کردیم.

در اوایل فیلم Devil Made Me Do It ، اد و لورین وارن (پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا) توتم جادوگری را که در زیر خانه Glatzel پنهان شده بود کشف کردند و بسیار تیزبینانه مشاهده کردند که این چیز وحشتناک احتمالاً به شیطان درون Glatzels و Arne مرتبط است (که ادعا می کند ، بله ، شیطان او را وادار به قتل کرده است ، دقیقاً همانطور که کاراکتر واقعی او ادعا کرد). پدر گوردون ، دوست وارن ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد توتم ، آنها را به پدر کاستنر ، جان نوبل ، کشیشی که قبل از بازنشستگی به سقوط شیطان پرستان کمک می کرد ، نشان می دهد. این اعضای فرقه         ( Ram ) قوچ است ، که اولین بار در سال ۲۰۱۴ در آنابل ذکر شد.

اعضای فرقه Ram چه کسانی هستند و چکونه به آنابل مرتبط می شوند؟

فرقه Ram یک فرقه شیطانی است که از نظر پدر کاستنر ، به ایجاد هرج و مرج و ناامیدی از طریق کفر و درد اختصاص یافته است.به عنوان نمونه : قتل بی معنی و به ظاهر تصادفی خانواده هیگینز در آنابل ۲۰۱۴ ، جایی که آقا و خانم هیگینز توسط دختر آنابل و معشوق خود به طرز وحشیانه ای کشته می شوند.

Annabelle: Creation با به تصویر کشیدن مجدد آنابل هیگینز به این لحظه زمینه دیگری داد تا هویت فرضی جانیس ، یتیمی باشد که در حین برخورد با عروسک آنابل در یک مزرعه در سال ۱۹۵۸ توسط دیو درون آن تسخیر شده بود. پس از آن ، آنابل یا همان جانیس از مزرعه فرار می کند و توسط خانواده هیگینز پذیرفته می شود . او در آنجا بزرگ می شود و بعد ارتباط خود را با والدینش ( پدر خوانده و مادر خانده ) قطع می کند و به فرقه می پیوندد …

همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که او هنوز توسط اهریمن درون آنابل تسخیر شده است و فقط وقتی آنابل / جانیس در حالی که عروسک را در دستانش گرفته است و خود را می کشد ، اهریمن آن دوباره به شکل اولیه خود باز می گردد.

گزارش های خبری در زمان قتل های هیگینز مشخص می کند که آنابل / جانیس و دوست پسرش اعضای یک فرقه بودند ، اما فقط بعداً در آنابل بود که تحقیقات میا فرم باعث شد او این فرقه را به عنوان ( اعضای قوچ یا Ram ) معرفی کند. میا در می یابد که اعضای قوچ تلاش می کنند ارواح غیرانسانی را به دنیای ما دعوت کنند ، که برای ماندن در دنیای ما به روح نیاز دارند. این ارواح غیرانسانی افراد ضعیف و بی دفاع را مانند کودکان و نوزادان هدف قرار می دهند و این موضوعی است که تا انتهای وقایع The Devil Made Me Do It مرتبط باقی می ماند.

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

در کتاب The Conjuring 3 (معروف به The Devil Made Me Do It یا همان شیطان من را وادار به این کار کرد) ، می فهمیم که پدر کاستنر مسئول کشف اعضای قوچ و کمک به محاکمه آنها بود.

در فیلم کاستنر به وارن می گوید که در حالی که این فرقه در حال محاکمه بود ، همسر دادستان اصلی یک نوزاد مرده به دنیا آورد که قلبش در قسمت خارجی بدنش رشد کرده بود. این فاجعه هولناک همسر دادستان را با دراز کشیدن در مسیر قطار به خودکشی سوق داد. همانطور که کاستنر می گوید ، هدف شیطان “تنها هرج و مرج و ناامیدی میزبان آن است.” کاستنر ، که دارای یک اتاق پر از اشیا شیطانی است که به نوعی بدتر از اتاق خانواده وارن است. در آن زمان ، به نظر می رسد ممکن است فقط از دست دادن همسر دادستان و فرزندش باشد که آزار دهنده وجدان کشیش پیر است ، اما وقتی بعداً در فیلم ، لورین به تنهایی به خانه کاستنر برمی گردد ، می فهمیم که گناه او بسیار بیشتر این حرف هاست.

آیا Isla Kastner یکی از اعضای فرقه است ؟

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

پدر کاستنر فاش می کند که او دختری به نام ایسلا را به صورت مخفیانه در خانه خود بزرگ کرده است. در حالی که کاستنر مشغول سرنگونی اعضای Ram بود ، او نتوانست ببیند که تنها بودن دخترش با تحقیقات او باعث ایجاد مشکلاتی برای او شده است؛ ایسلا جدا از پدرش زندگی می کرد و زندگی خود را با هنرهای تاریک پر کرد، و تبدیل به کسی شد که در این فیلم مشاهده کردیم .

بنابراین این وسواس پدر کاستنر درباره اعضای فرقه قوچ بود که باعث شد ایسلا کاستنر به یک شیطان پرست تبدیل شود ، اما آیا این بدان معناست که وی عضوی از اعضای فرقه بود؟ و اعضای این فرقه چه ویژگی هایی داشتند؟ هیچ یک از این سوالات پاسخ شفافی در The Devil Made Me Do It ندارد. ایسلا هرگز از اعضای فرقه یاد نمی کند ، و همچنین شاهد  نماد خاص این فرقه توسط او نیستیم ؛ منظور از نماد خاص ،حرف “A”  است که وقتی آنابل / جنیس در خانه فرم ها وقتی بود و خود را کشت ، آن را با خون روی دیوار نوشت. اما آنچه ایسلا در مورد شیاطین آموخته است از متونی كه در جریان تحقیق پدرش از فرقه جمع كرده است ، بوده، بنابراین احتمالاً حداقل برخی از جادوهای او مرتبط با این فرقه بوده است.

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

آینده فرقه در دنیای Conjuring به چه شکل است ؟

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

از همین حالا بعید به نظر می رسد که ما هرگز بیشتر در مورد خانواده کاستنر و ارتباط آنها با اعضای قوچ بیشتر بدانیم ، زیرا همانطور که در فیلم مشاهده کردیم Isla گلوی پدرش را برید و سپس روح خودش توسط یک شیطان در پایان The Conjuring 3 تسخیر می شود ، اما در مورد فرقه چطور؟ آیا ایسلا آخرین شیطان پرست الهام گرفته از تعالیم آنها بود ، یا اینکه پیروزی پدر کاستنر بر این گروه فقط جزئی بود؟ 

این فرقه شیطان پرست که علاقه زیادی به ایجاد هرج و مرج و خون  و خونریزی دارد می تواند دوباره در این سری ظاهر شود و داستان ها و پرونده های بسیار بیشتری را به وجود بیاورد ، و همچنین ما هم می توانیم از طریق ماجراجویی های اد و لورین وارن بیشتر با این فرقه آشنا شویم.

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

کانجورینگ ۳ کانجورینگ ۳ کانجورینگ ۳ کانجورینگ ۳

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *