۰

۵ سوال مهم پس از پایان پارت ۱ فصل ۴ سریال Stranger Things

سوالات مهم پس از پایان پارت ۱ فصل ۴ سریال Stranger Things

پایان پارت 1 فصل 4 سریال Stranger Things

توجه : این مقاله دارای اسپویل فصل ۴ سریال Stranger Things است!

 

به طرز عجیبی ، پارت ۱ فصل چهارم Stranger Things، آنطور که انتظار می‌رفت، در یک لحظه خیلی مهم ختم نشد. مطمئناً طرح‌های پایان باز زیادی وجود دارد، اما قسمت ۷ تقریباً مانند یک نقطه توقف طبیعی برای این فصل احساس می‌شود. Eleven قدرت های خود را به دست آورده است، و ما همه چیزهایی را که باید در مورد Vecna بدانیم (هشدار اسپویلر: او فردی است که به مدت طولانی گمشده و همچنین پسر ویکتور کریل است) می دانیم.

 موارد زیادی در جدول زمانی پیچیده وجود دارد که با این دو نقطه داستان وارد بازی می شود، اما اصل ماجرا این است: Eleven بخش های بزرگی از گذشته خود را مسدود می کرد. دکتر برنر او را در یک مخزن حسی با قابلیت سفر در خاطرات می بندد تا بتواند به خاطر بیاورد (در نتیجه مجدد قدرت خود را به دست می آورد). پس از اینکه One به او خیانت کرد و همه را به قتل رساند، درست زمانی که می خواهد Eleven او را از بین ببرد، به طور تصادفی یک پورتال به دنیای وارونه باز می کند و One را وارد می کند و در نهایت Vecna را ایجاد می کند.

۱- جویس، هاپر و موری چگونه به آمریکا باز می گردند؟

پایان پارت 1 فصل 4 سریال Stranger Things

هنگامی که ما قهرمانان باهوش خود را در پایان فصل ۴ پارت ۱ ترک کردیم ، جویس (وینونا رایدر) و موری (برت گلمن) پس از هفت قسمت با موفقیت دوباره با هاپر (دیوید هاربر) متحد شدند. یک آغوش طولانی بسیار زیبا وجود دارد که در آن هاپر امیدوار است متوجه شود که تمام مزخرفات “من نفرین شده ام” عذاب و غم او فقط همین بود، اما این سه نفر اکنون که دوباره به هم می رسند با یک چالش جدید روبرو می شوند: بازگشت به آمریکا؟

جویس و موری هواپیمای یوری (نیکولا جوریکو) را در تلاش برای فرار منفجر کردند، و علیرغم ایجاد یک دوستی نامحتمل با هاپر، بعید به نظر می رسد که دیمیتری (تام ولاشیها) با توجه به ترس او از نسبت دادن او به عنوان خائن توسط فرزندانش به آنها کمک کند.

۲- آیا استیو قرار است به خفاش تبدیل شود؟

پایان پارت 1 فصل 4 سریال Stranger Things

پایان پارت ۱ فصل ۴ سریال Stranger Things

استیو (Joe Keery) در پایان قسمت ۶ خود را رو در رو با چند دموبات دید. قبل از اینکه نانسی (ناتالیا دایر) بتواند او را بانداژ کند تا از دست دادن خون جلوگیری کند، به خوبی به یک زخم چرکین نگاه می کنیم. با توجه به ظاهر آنها، به نظر می رسد که از دست دادن خون بزرگترین مشکل او نباشد. سپس، ما فقط نگاهی کوتاه به جراحات او در حالی که در دنیای وارونه هستند می اندازیم. شاید حالا که به دنیای درست هاوکینز بازگشته‌اند، سالم شوند.

۳- چرا Vecna دیگر دنبال مکس نیست؟

پایان پارت 1 فصل 4 سریال Stranger Things

به لطف تحقیقات نانسی و رابین (مایا هاوک) در مورد ویکتور کریل (رابرت انگلوند)، ما می دانیم که موسیقی به دور کردن Vecna کمک می کند. داستی (گیتن ماتارازو) قبل از اینکه او بتواند مکس (سدی سینک) را مانند سایر قربانیانش به اوریگامی انسانی تبدیل کند، از این نکته استفاده می‌کند، اما پس از نجات دادن دوست خود، هیچ حمله دیگری توسط Vecna وجود ندارد. اما چرا؟

ما می‌بینیم که مکس به‌طور دوره‌ای هدفون‌ها را در طول فصل به سر می‌گذارد، اما عجیب به نظر می‌رسد که ما شاهد تلاش این کاراکتر برای به دام انداختن دوباره او نیستیم؟ چه نوع شروری ماموریت خود را برای گرفتن کسی که فرار کرده است تنظیم نمی کند؟ با توجه به آنچه که ما در مورد منشاء Vecna پس از پایان پارت ۱ می دانیم، به ویژه غیرمعمول به نظر می رسد.

۴- Vecna چه می خواهد؟

پایان پارت 1 فصل 4 سریال Stranger Things

عدم پیگیری وکنا ما را به سؤال بعدی می برد: او دقیقاً چه می خواهد؟ ما می دانیم که او مشکلاتی از طرف مادر و پدر خود دارد و در نهایت تصمیم گرفته است که بشریت باید نابود شود، اما پایان بازی او چیست؟ آیا او انباشته ای از پیروان را به قصد تسلط بر هاوکینز ایجاد می کند؟

ما چند نکته در مورد تمایلات فرقه ای از جلسه DnD باشگاه Hellfire در اوایل فصل دریافت کردیم. اما یک حفره تاریک عمیق که در آن او و عنکبوت‌هایش می‌توانند رشد کنند، به نظر می‌رسد دقیقاً همان جایی است که یک بدجنس مانند Vecna می‌خواهد بنشیند، بنابراین فرار انگیزه‌ای عجیب به نظر می‌رسد و او قطعاً به دنبال هیچ دوستی نمی‌گردد.

چه زمانی از جهنم مثلث عشقانه استیو/نانسی/جاناتان رهایی خواهیم یافت؟

پایان پارت 1 فصل 4 سریال Stranger Things

پایان پارت ۱ فصل ۴ سریال Stranger Things

مثلث های عشقی همیشه طاقت فرسا هستند، اما می دانید در فصلی پر از حجم به چه چیزهایی نیاز نداریم؟

 جاناتان (چارلی هیتون) و نانسی به مرحله پیچیده‌ای در رابطه‌شان رسیده‌اند، که انگیزه‌ای برای این دو نفر است که در طول پارت اول فصل ۴ از هم جدا شوند، اما این داستان به تنهایی کافی بود. اضافه کردن استیو به عنوان ضلع سوم این مثلث عاشقانه کار را پیچیده تر کرده است. بازد صبر کرد و دید که در پارت ۲ این سیزن سرنوشت این سه نفر چه خواهد شد؟

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *