۰

تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things مشخص شد

فصل چهارم Stranger Things

فصل چهارم Stranger Things

نتفلیکس اعلام کرده است که فصل چهارم Stranger Things در تاریخ ۲۷ می پخش خواهد شد. با این حال، فصل چهارم تقریباً دو برابر فصل های قبلی است و بنابراین به دو بخش تقسیم می شود و بخش دوم از قسمت ها پنج هفته بعد در ۱ جولای منتشر می شود.

این خبر که در وب‌سایت نتفلیکس اعلام شده است، همراه با نامه‌ای از برادران دافر، خالقان نمایش است. علاوه بر توضیح اینکه این فصل چهارم تقریباً دو برابر فصل قبل است، این دو خلاق همچنین فاش کردند که Stranger Things با فصل پنجم آن به پایان خواهد رسید.

فصل چهارم Stranger Things

این فصل با نه فیلمنامه، بیش از هشتصد صفحه، تقریباً دو سال فیلمبرداری، هزاران شات جلوه‌های بصری و مدت زمان تقریباً دوبرابر فصل قبل، چالش‌برانگیزترین فصل، اما در عین حال پربارترین فصل بود.

آنها ادامه دادند: «این همچنین آغاز یک پایان است. “هفت سال پیش، ما کل داستان را برای این سری برنامه ریزی کردیم. در آن زمان، پیش بینی می کردیم که داستان چهار تا پنج فصل طول بکشد. ثابت شد که این داستان برای چهار فصل بسیار بزرگ بود. فصل ۴ ماقبل آخر خواهد بود و فصل ۵ آخرین فصل خواهد بود.”

در نه قسمت، فصل ۴ تعداد اپیزودهای مشابه فصل های قبلی Stranger Things دارد. بنابراین، به نظر می رسد که هر قسمت ممکن است در زمان طولانی تری داشته باشد تا فصل را به اندازه ادعای برادران دافر بزرگ کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *