۰

دلیل تفاوت هیولای فصل ۴ Stranger Things با فصل های قبلی چیست ؟

هیولای فصل ۴ Stranger Things

هیولای فصل 4 Stranger Things

فصل ۴، کاراکتر Vecna را به عنوان نوع جدیدی از هیولای فصل ۴ Stranger Things نشان می‌دهند. ادای احترام برادران دافر به نوستالژی دهه ۸۰، Stranger Things، از زمان پخش در سال ۲۰۱۶ به یک موفقیت بزرگ برای نتفلیکس تبدیل شده است. این سریال یک گروه را دنبال می‌کند. دوستان دبیرستانی در هاوکینز، که رازی شامل آزمایش‌های دولتی مخفی، یک کودک تله‌کینتیک و دنیای ارونه را کشف می‌کنند. پس از یک وقفه تقریباً سه ساله، فصل چهارم Stranger Things اواخر این ماه به نمایش در خواهد آمد.

ماه گذشته، تریلر فصل چهارم Stranger Things، شخصیت شرور جدید و وحشتناک سریال یعنی Vecna را که به سبک واقعی Stranger Things، از نام شخصیتی از Dungeons & Dragons نامگذاری شده است، به نمایش گذاشت. فاش شده است که این هیولا که به طور مبهمی به پادشاه شب بازی تاج و تخت و یک عنکبوت شباهت دارد با استفاده از ۹۰٪ جلوه های عملی ساخته شده است.

هیولای فصل 4 Stranger Things

گفته می شود، او شبیه انسان ترین موجودی است که مخاطبان در Upside Down تا به امروز دیده اند. در آخرین تریلر فصل چهارم، Vecna حتی این کلمات را به زبان می‌آورد: «شما همه چیز را خراب کردید. رنج شما تقریباً به پایان رسیده است.» اکنون، بازیگران Stranger Things نظر خود را در مورد دشمن نهایی شان ارائه کرده اند.

در مصاحبه اخیر با Variety در اولین نمایش جهانی فصل چهارم Stranger Things در بروکلین، نیویورک، از دیوید هاربر، گیتن ماتارازو و بقیه بازیگران درباره شخصیت شرور جدید سریال سوال شد. هاربر، که نقش رئیس پلیس ، جیم هاپر را بازی می کند، Vecna را به عنوان نوع جدیدی از موجودات ترسناک معرفی کرد که طرفداران را شگفت زده می کند. ماتارازو از احساسات هاربر حمایت کرد و گفت که این هیولای فصل ۴ Stranger Things کاملاً متفاوت از آنچه در گذشته با آن سروکار داشته اند است.

هیولای فصل 4 Stranger Things

فصل چهارم Stranger Things شش ماه پس از وقایع فصل ۳ آغاز می‌شود و مایک، لوکاس، داستین و سایر دوستانشان هنوز در هاوکینز هستند و یازده، ویل، جویس و جاناتان ناتوان در کالیفرنیا زندگی می‌کنند. در پایان فصل ۳، پدر جانشین Eleven ظاهراً خود را قربانی آخرین دروازه Upside Down کرد. با این حال، اولین تریلر فصل ۴ نشان داد که هاپر زنده است و در روسیه اسیر است، به این معنی که او احتمالاً در اوایل فصل به هاوکینز باز نخواهد گشت. قسمت های اولیه فصل ۴ هم اکنون به عنوان ترسناک ترین، تاریک ترین و بالغ ترین سریال Stranger Things ستایش می شود.

علاوه بر Vecna، اسطوره ترسناک رابرت انگلوند (Nightmare on Elm Stree) نقش ویکتور کریل را بازی می‌کند که احتمالاً نوعی ارتباط با فصل ماقبل آخر را دارد. از آنجایی که تئوری هایی مبنی بر اینکه Vecna تجسم بیلی هارگرو است منتشر می شود، اطلاعات کمی در مورد این هیولا یا انگیزه های او وجود دارد. در افسانه‌های D&D، پادشاهی است که زمانی انسان بود که به خدا تبدیل شد و این توانایی را داشت که واقعیت را به میل خود تغییر دهد. در حالی که Demogorgon و Mind Flayer مطمئناً فوق‌العاده، عجیب و غریب و برای ترسیاندن بودند، Vecna چیزی شبیه به Thanos در این سریال به نظر می‌رسد.

 نیمه اول فصل چهارم Stranger Things در تاریخ (۲۷ می) پخش شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *