۰

دلیل تأخیر Starfield به خاطر مشکلات و مکانیک های ناقص آن است.

دلیل تأخیر Starfield به خاطر مشکلات و مکانیک های ناقص آن است.

دلیل تأخیر Starfield

دلیل تأخیر Starfield به خاطر مشکلات و مکانیک های ناقص آن است.

در آخرین قسمت از برنامه KingCast, آقای KingFanMan که یک شخص معتبر می‌باشند و رابطه نزدیکی با استودیو ها دارند، بیان کردند که مکانیک های خاصی در استارفیلد نیمه کاره مانده است و در حال حاضر آنطور که باید کار نمی کنند. همچنین ایشان از کنترل پرواز سفینه های فضایی به عنوان نمونه ای از مکانیک buggy یاد کرد زیرا کامل نمیباشد.

آقای KingFanMan روشن کردند که وقتی گفت “buggy” به این معنی نیست که مشکلی در بازی وجود دارد، بلکه او قصد داشت بگوید که مکانیک های موجود در بازی در حال حاضر نرم و متعادل نمیباشد.

او همچنین اظهار داشت که ماه مارچ، ماه احتمالی انتشار Starfield است.
به گفته وی، همانطور که Creation Engine برای بازی های قبلی بازنگری شد، برای Starfield نیز بازنگری بیشتری شده است (بر روی آن بیشتر کار شده است).

آقای KingFanMan فکر نمی کند که این بازی مانند Fallout 76، دارای عناصر چند نفره باشد و Starfield مطلقا شامل یک تجربه‌ سینگل پلیر میباشد. ایشان اشاره کردند که بخشی از Creation Engine اورجینال، هنوز در موتور جدید(بهبود یافته) Bethesda وجود دارد.

آقای تاد هاوارد نیز مدتی قبل مدعی شده بودند که ویرایشگر موجود در موتور بهبود یافته آنان دقیقا با همان ویرایشگر موتور اصلی Creation Engine، یکسان است.

به این دلیل که برخی از جنبه‌ها در موتور اصلی آنان وجود داشت که تیم توسعه نمی‌خواست آنها را تغییر دهد و به جای دور انداختن موتور اصلی، آن (ویژگی/جنبه) ها را جدا کردند و تکه تکه به آن نگاه کردند و برخی از قطعات را تغییر دادند و برخی دیگر را نیز حفظ کردند.


پس از خریده شدن Zenimax Media توسط مایکروسافت, موتور Creation Engine بخاطر ساخت عنوان Starfield، دستخوش بزرگترین تعمیرات اساسی و بیشترین بهبودی هااز زمان پیدایشش، شده است.


به گفته آقای KingFanMan:«این موتور آنقدر بازنگری و بهبود یافته است که اعضای استودیو از آن به عنوان یک موتور کاملاً جدید و یا به اصطلاح Creation Engine 2 یاد میکند.»

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *