۰

مرگبارترین حمله جوکر ثابت می کند که او چیزی فراتر از یک شرور است

مرگبارترین حمله جوکر

مرگبارترین حمله جوکر

مرگبارترین حمله جوکر

از بین تمام شرورهای سرکش بتمن، جوکر یکی از بدترین دشمنان اوست. با این حال، در سری Joker: Last Laugh، او ثابت می کند که می تواند برای هر یک از قهرمانان دی سی به همان اندازه مشکل ساز باشد. اگر او چنین تصمیمی بگیرد، می‌تواند یک تهدید جهانی باشد که ارزش مبارزه با لیگ عدالت را دارد و در عین حال خشم سوپرمن و دشمنش، لکس لوتور را به دست می‌آورد.

جوکر بارها به شهر گاتهام حمله کرده است و او اغلب بتمن را هدف قرار می دهد. وسواس او نسبت به افراد هوشیار مدت‌هاست که موضوع شوخی‌ها بوده و داستان‌های مختلفی را در رابطه با روابط پیچیده آنها ایجاد کرده است. جوکر حتی گاهی اوقات عشق خود را به بتمن ابراز کرده است. از هدف قرار دادن یاران شوالیه تاریکی گرفته تا حمله به دوستش، کمیسر گوردون، جوکر برای بتمن تلاش کرده است. با این حال، دلقک شاهزاده جنایت این پتانسیل را دارد که استعدادهای خود را به خارج از شهر ببرد و تهدیدی بزرگتر از حد معمول باشد.

Joker: Last Laugh تیم خلاق چاک دیکسون، اسکات بیتی، پیت وودز، مارکوس مارتین، والتر مک دانیل، اندی کوهن، ران رندال، ریک برشت، اندرو پپوی، مارک فارمر، آلوارو لوپز، مارک لیپکا، دان دیویس، ویلی شوبرت ،تام مک کراو و جینا گوینگ را دارد. سری اصلی شش شماره‌ای به جزئیات فرار و شیطنت‌های جوکر می‌پردازد که بتمن و متحدانش سعی می‌کنند او را متوقف کنند. در خط مقدم این تلاش نایت وینگ (که در پایان سری تا کشتن جوکر پیش می رود) و اوراکل هستند. در حالی که لیگ عدالت ممکن است مشغول باشد، اما می توانستند کمک بزرگی باشند.

Black Canary، Blue Beetle، Powergirl، Orphan، و Spoiler همگی در حال کمک بودند و حتی به کمک هارلی کوین نیاز بود. جوکر پس از انجام یک اسکن توسط دکتر و هشیار کردن او از تومور مغزی که او را می کشد، لیست از کارها را برای انجام آماده می کند. او از زندان خارج می شود و ارتش خود را با استفاده از زهر جوکر ایجاد می کند. او از این نیرو برای کمک به ایجاد هرج و مرج در سراسر جهان استفاده می کند و توجه رئیس جمهور ایالات متحده: لکس لوتر را به خود جلب می کند. با توجه به اینکه آخرین مورد از لیست جوکر به طور مستقیم به سوپرمن مربوط می شود، بیشتر جای تعجب دارد که او اغلب روی گاتهام تمرکز کرده است.

مرگبارترین حمله جوکر

حملات جوکر گسترده و بی نظم هستند. شاهزاده دلقک جنایت با داشتن یک زمین بازی بیشتر و نیروی کافی بزرگ تحت کنترل خود، به راحتی می تواند دامنه فعالیت خود را فراتر از گاتهام گسترش دهد. در مدت کوتاهی او می‌تواند تبدیل به خاری در چشم لوتر شود و می‌داند که چگونه سوپرمن را به زانو در آورد، حتی اگر فرصت اجرای این نقشه را پیدا نکند. او همچنین برنامه هایی علیه آتلانتیس دارد که مشکلات زیادی را برای آکوامن به همراه خواهد داشت. در حالی که برخی ممکن است استدلال کنند که Bane به عنوان بزرگترین مغز متفکر گاتهام از جوکر پیشی گرفته است، واضح است که جوکر برای بیش از یک شهر خطرناک است.

با توجه به توانایی او در زیر پوست مردم و نشان دادن بدترین آنها (یا تغییر زندگی آنها در موارد جیسون تاد و باربارا گوردون)، مضحک تر به نظر می رسد که او اغلب خود را به گاتهام محدود کند. این شرور کلاسیک DC همه ابزاری را دارد که بتواند حریفی باشد که حتی لیگ عدالت با آن مبارزه کند، نه فقط بتمن. جوکر واقعاً یک شرور است که می تواند در شرایط مناسب از دشمن همیشگی خود پیشی بگیرد.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *