۰

گوگل Pixel 6a را با پردازنده Google Tensor معرفی کرد

گوگل Pixel 6a

گوگل Pixel 6a

گوگل Pixel 6a را معرفی کرده است که مقرون به صرفه ترین گزینه در سری Pixel 6 است. این گوشی همانند نسل قبلی پیکسل ۵a، به قیمت ۴۴۹ دلار است.

گوگل Pixel 6a

Pixel 6a دارای صفحه نمایش OLED کوچکتر ۶.۱ اینچی با وضوح ۲۴۰۰×۱۰۸۰ است. این نمایشگر تنها ۶۰ هرتز در مقایسه با ۹۰ هرتز پیکسل ۶ و ۱۲۰ هرتز در پیکسل ۶ پرو است.

طراحی این گوشی بسیار شبیه به دو گوشی دیگر پیکسل ۶ است و از فریم آلومینیومی نیز بهره می برد. با این حال، شیشه جلو از Gorilla Glass Victus به Gorilla Glass 3 کاهش یافته است و اکنون پشت گوشی از پلاستیک ساخته شده است. Pixel 6a دارای IP67 است در مقابل IP68 در دو مورد دیگر است.

گوگل Pixel 6a

گوگل Pixel 6a از همان چیپست Google Tensor با دو گوشی دیگر پیکسل ۶ استفاده می‌کند و دارای تراشه امنیتی Titan M2 است. همچنین دارای ۶ گیگابایت حافظه LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است.

در پشت گوشی یک دوربین اصلی جدید ۱۲.۲ مگاپیکسلی با f1.7 با تکنولوژی dual-pixel با لرزشگیر اپتیکال تصویر وجود دارد. دوربین الترا واید همان ۱۲ مگاپیکسل با f2.2 است که در دو گوشی دیگر پیکسل ۶ وجود دارد. در جلو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی f2.0، مشابه دوربین پیکسل ۶ کوچکتر قرار دارد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اتصال ۵G، نمایشگر همیشه روشن، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش، بلندگوهای استریو، میکروفون دوگانه و پشتیبانی از HDR اشاره کرد. این گوشی با اندروید ۱۲ همراه با پنج سال به روز رسانی نرم افزاری عرضه می شود.

گوگل Pixel 6a

پیکسل ۶a دارای باتری کوچکتر ۴۴۱۰ میلی آمپر ساعتی است. گوگل ادعا می کند که این گوشی با استفاده عادی و پیوسته تا ۲۴ ساعت و با حالت جدید Extreme Battery Saver تا ۷۲ساعت کار می کند. این گوشی از شارژ سریع ۱۸ واتی USB-PD پشتیبانی می کند اما شارژ بی سیم وجود ندارد.

Pixel 6a در سه رنگ Chalk، Charcoal و Sage در دسترس خواهد بود. این گوشی از ۲۱ ژوئیه به صورت آنلاین به فروش خواهد رسید و در ۲۸ جولای در فروشگاه ها عرضه خواهد شد. این گوشی در استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، پورتوریکو، سنگاپور، اسپانیا، تایوان، بریتانیا، ایالات متحده و … در دسترس خواهد بود.

منبع : google

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *