۰

شایعه شده است که گوشی Google Pixel 6a در ماه می عرضه می شود

گوشی Google Pixel 6a

شایعه شده است که در اواخر سال جاری گوشی Google Pixel 6a میان رده با چیپست تنسور داخلی و سخت افزار دوربینی کمی ضعیف تر از گوشی های پرچمدار پیکسل ۶ عرضه خواهد شد. شایعات قبلی می‌گفتند که این دستگاه قبل از ماه آگوست عرضه نمی‌شود، اما مکس جامبور، مشاور مشهور، طور دیگری فکر می‌کند و می‌گوید که این دستگاه در ماه می رسماً عرضه خواهد شد. گوشی های قبلی سری Pixel A مانند ۵a 5G و ۴a در ماه اوت عرضه شدند، بنابراین این تغییر کاملاً توسط Google خواهد بود.

گوشی Google Pixel 6a

به غیر از چیپست Tensor، گفته می‌شود که گوشی Google Pixel 6a از طراحی اولیه مشابه برادران گران‌تر خود بهره می‌برد و صفحه‌نمایش ناچ دار در جلو و مجوعه ای از دوربین در پشت آن دارد. این گوشی احتمالاً با صفحه نمایش ۶.۲ اینچی OLED عرضه می شود در حالی که ابعاد آن  ۱۵۲.۲ در ۷۱.۸ در ۸.۷ میلی متر شایعه شده است.

گوشی Google Pixel 6a

سخت افزار دوربین کمتر دارای زرق و برق خواهد بود، ما انتظار داریم یک سنسور اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی IMX363 سونی، همان دوربین اصلی پیکسل ۴، پیکسل ۴a و پیکسل ۵ را داشته باشیم. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX355 الترا واید به آن ملحق خواهد شد. انتظار می رود دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی عرضه شود. این گوشی همچنین یک اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر را به همراه خواهد داشت که اولین نمونه در سری Pixel A خواهد بود.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *