۰

جزئیاتی مربوط به گوشی گوگل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو

گوشی گوگل پیکسل ۷

گوشی گوگل پیکسل 7

امروز ما اولین جزئیات را در مورد تلفن های آینده گوگل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو دریافت کردیم، که اگر این شرکت به شعارهای معمول خود پایبند باشد، در ماه اکتبر باید رسمی شوند. و با این حال، ما در ماه فوریه هستیم و بخش‌هایی از این پازل را از قبل در نظر گرفته‌ایم.

به هر حال، طبق یک گزارش جدید، Pixel 7 duo از نسل دوم چیپست Tensor به همراه Exynos Modem 5300 ساخت سامسونگ برای اهداف اتصال استفاده خواهد کرد.

اسم رمز Pixel 7 و Pixel 7 Pro ظاهراً Cheetah و Panther است، که جالب است زیرا تا قبل از نسل پیکسل ۶ گوگل تنها از اسم رمز مربوط به ماهی یا سایر موجودات دریایی استفاده می کرد. سپس ۶ و ۶ Pro و نام های Oriole و Raven بودند و ظاهراً نامگذاری پرندگان با Pixel 6a هنوز معرفی نشده که ظاهراً با اسم رمز Bluejay شناخته می شود، ادامه دارد. و به نظر می رسد که اکنون به گونه های گربه سانان رسیده ایم.

بنابراین به نظر می رسد گوگل اکنون در حال تغییر طرح اسم رمز پیکسل ها با هر نسل است . احتمالاً تا زمانی که تمام حیوانات تمام شوند این جریان ادامه خواهد داشت.

آخرین اطلاعاتی که امروز منتشر شد مربوط به نام رمز سوم پیکسل است که به Exynos Modem 5300 متصل شده است که Ravenclaw است. حالا ممکن است این یک اشاره به هاگوارتز باشد و چیز دیگری نباشد، یا می تواند چیزهایی جالب تر باشند.

گوشی گوگل پیکسل 7

گوشی گوگل پیکسل ۷

سال گذشته، زمانی که اولین Tensor در حال توسعه بود، گوگل آن را با جایگزینی Snapdragon 765 در برخی از واحدهای پیکسل ۵ با Tensor به صورت داخلی آزمایش کرد. سپس به این مدل‌ها اسم رمز Whitefin داده شد . ترکیبی از “white” و “Whitechapel”، نام رمز پروژه Tensor، و “fin” برای “Redfin”  رمز Pixel 5 است.

به همین ترتیب، حدس و گمان می‌رود، شاید «Raven» در «Ravenclaw» به Pixel 6 Pro اشاره داشته باشد و «claw» فقط یک مرجع گربه سانان باشد، در این صورت این یک دستگاه Pixel 6 Pro با قسمت داخلی Pixel 7 است که برای اهداف آزمایشی ایجاد شده است. .

البته زمان زیادی تا عرضه رسمی نسل پیکسل ۷ باقی مانده است، و به این ترتیب مواردی از این دست با شایعات و اطلاعات بیشتر تایید یا رد می شوند.

منبع : ۹to5google

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *