۰

آموزش پیدا کردن Glintstone Arc در بازی Elden Ring

Glintstone Arc در بازی Elden Ring

Glintstone Arc در بازی Elden Ring

در حالی که در Elden Ring تعداد زیادی مقابلات یک به یک وجود دارد، بازی گاهی اوقات می تواند انبوهی از دشمنان را به سمت شما بفرستد  و واقعاً شما را در موقعیت سختی قرار دهد. در چنین شرایطی، داشتن یک طلسم AOE با آسیب زیاد در اختیار شما می تواند مفید باشد. اینجاست که گلینستون آرک وارد می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم تا به آموزش پیدا کردن Glintstone Arc در بازی Elden Ring بپردازیم ؛ پس با کنترل امجی همراه باشید.

گلین استون آرک جادویی است که به ۱۳ Intelligence نیاز دارد. این جادو یک قوس افقی گسترده از جادو می فرستد که می تواند صدمات قابل توجهی به گروه های دشمن وارد کند و آن را به یکی از مفیدترین جادوهای AOE در بازی تبدیل کند.

کلاس Astrologer جادو Glintstone Arc را به عنوان بخشی از کیت شروع خود دریافت می کند، بنابراین طلسم لازم نیست جداگانه خریداری شود و می توان بلافاصله از آن استفاده کرد.

در همین حال، Glintstone Arc را می توان از Sorceress Sellen در Waypoint Ruins در Limgrave به قیمت ۱۵۰۰ رون خریداری کرد. با این حال، این NPC در طول مسیر طولانی خود به مکان‌های جدیدی نقل مکان می‌کند، بنابراین اگر متوجه شدید که او در نقطه‌ای از سفر شما ویرانه‌ها را ترک کرده است و مطمئن نیستید کجاست، راهنمای ما را دنبال کنید.

Glintstone Arc در بازی Elden Ring

در نهایت، Glintstone Arc را می توان از Thops در کلیسای Ilith در Liurnia of the Lakes با قیمت ۱۵۰۰ رون خریداری کرد. با این حال، اگر کلید آکادمی گلینستون را که او درخواست می‌کند به او بدهید، خط داستانی او را پیش می‌برید و او در آکادمی رایا لوکاریا ناپدید می‌شود.

Glintstone Arc در بازی Elden Ring

تاپس زمانی که او را بیرون از سایت گریس Schoolhouse Classroom بیابید مرده است، به این معنی که باید وسایل او را از جسدش لوت  کنید و آن را به Twin Maiden Husks در Roundtable Hold ببرید تا طلسم را در آنجا بخرید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *