۰

آموزش پیدا کردن Longtail Talisman در بازی Elden Ring

آموزش پیدا کردن Longtail Talisman در بازی Elden Ring

آموزش پیدا کردن Longtail Talisman در بازی Elden Ring

اگر یک نکته وجود داشته باشد که همه بازیکنان Elden Ring بتوانند در مورد آن موافق باشند، این است که به دلیل سقوط از ارتفاع بمیرید تجربه بسیار ناامید کننده ای است. آیتم های مختلفی در بازی برای کاهش آسیب های سقوط شما وجود دارد، از جمله Longtail Cat Talisman. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش پیدا کردن Longtail Talisman در بازی Elden Ring بپردازیم.

Longtail Cat Talisman

Longtail Cat Talisman از آسیب سقوط در اثر سقوط کمتر از ۲۰ متر جلوگیری می کند (در این حالت شما به طور خودکار می میرید). با این حال، هنوز هم می‌خواهید از این ترفند ساده برای بررسی اینکه آیا سقوط کشنده است یا نه، قبل از انجام هر جهش طولانی استفاده کنید.

این طلسم در Raya Lucaria Academy قرار دارد. با کاوش در این سیاه چال نسبتا خطی، در نهایت با بالابر چرخشی روبرو می شوید که می توانید آن را بالا و پایین کنید، که برای رسیدن به آیتم ضروری است.

آموزش پیدا کردن Longtail Talisman در بازی Elden Ring

ابتدا، راه خود را به سایت گریس Classroom Schoolhouse برسانید. از این لطف، به عقب برگردید و به سمت چپ بپیچید تا جایی را پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد با آسانسور به پایین بروید. به پایین دره پر از کریستال بروید، جایی که با مجسمه آونگی روبرو خواهید شد.

یا مجسمه آونگ را بکشید یا از حملات آن فرار کنید و به دنبال آیتم بنفش درخشان بر روی دیوار پشتی این منطقه باشید، که اتفاقا این طلسم در آن قرار دارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *