۰

WWDC اپل از ۶ ژوئن تا ۱۰ ژوئن برگزار می شود

WWDC اپل

WWDC اپل

اپل به تازگی ارسال دعوت نامه برای کنفرانس جهانی توسعه دهندگان آینده خود (که به طور گسترده با نام WWDC اپل شناخته می شود) آغاز کرده است. این یک رویداد سالانه است که عموما در ماه ژوئن برگزار می‌شود، و در حالی که بر توسعه‌دهندگان متمرکز است، برای مصرف‌کنندگان نیز جالب است، زیرا در اینجا نسخه‌های جدید iOS رونمایی می‌شوند.

WWDC امسال از ۶ ژوئن تا ۱۰ ژوئن برگزار خواهد شد. کنفرانس بار دیگر در قالب آنلاین برگزار می شود و شرکت برای همه توسعه دهندگان رایگان خواهد بود. منتظر شنیدن جزئیات در مورد نسخه های جدید iOS، iPadOS، macOS، watchOS و tvOS باشید.

WWDC اپل

اپل می بالد که جمعیت توسعه دهندگانش اکنون ۳۰ میلیون نفر است. علاوه بر کنفرانس آنلاین، اپل یک روز ویژه را برای توسعه دهندگان و دانش آموزان در Apple Park در ۶ ژوئن برگزار خواهد کرد که در آن آنها می توانند همراه با جامعه آنلاین، سخنرانی اصلی و ویدیوهای State of the Union را تماشا کنند. همچنین یک چالش Swift وجود دارد که می‌توانید در آن شرکت کنید اگر دانش‌آموز هستید .از شما دعوت شده است که یک پروژه برنامه Swift Playgrounds در مورد موضوع دلخواه خود ایجاد کنید و آن را تا ۲۵ آوریل ارسال کنید.

منبع : Apple

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *