۰

گوگل برای ارتقای اندروید و کروم با مک لارن ریسینگ همکاری می کند

مک لارن ریسینگ و گوگل

شرکت‌های فناوری و تیم‌های موتوراسپرت به دلیل ماهیت آینده‌نگر هر دو رشته، همیشه پیوندهای قوی داشته‌اند. آخرین همکاری مستقیماً از Mountain View انجام می شود، زیرا گوگل و مک لارن ریسینگ قرارداد همکاری را برای سال ۲۰۲۲ اعلام کردند.

به عنوان بخشی از این معامله، لوگوی اندروید روی موتور خودروی F1 ظاهر می‌شود، در حالی که مارک کروم روی روکش چرخ‌ها خواهد بود. گوگل همچنین محصولات خود از جمله دستگاه های اندروید و مرورگر کروم را در تمام جلسات آخر هفته مسابقه در اختیار تیم عملیاتی قرار می دهد.

مک لارن ریسینگ

این همکاری چند ساله با دو تیم از مجموعه مک لارن – تیم مک لارن فرمول ۱ و تیم مک لارن MX Extreme E خواهد بود. نام تجاری گوگل همچنین روی لباس های لاندو نوریس و دانیل ریکاردو، رانندگان F1، و همچنین اما گیلمور و تانر فوست، رانندگان خودروی Extreme E قابل مشاهده خواهد بود.

زاک براون، مدیرعامل مک لارن ریسینگ، گفت که تیمش بهتر است برای تمرکز بر عملکرد رانندگی حمایت شود. نیکلاس دریک، معاون بازاریابی گوگل، افزود: مک لارن ریسینگ “بهترین چیزی را که در یک مسیر مسابقه ممکن است در عملکرد، گنجاندن و پایداری ممکن است نشان می دهد.”

مک لارن ریسینگ

نام تجاری گوگل در خودروی MCL36 F1 که این آخر هفته با گرندپری بحرین آغاز می شود، ظاهر می شود، در حالی که شماره ۵۸ McLaren MX Extreme E Car، برچسب های جدید خود را از جزیره X Prix 2022 که برای نیمه اول ماه می برنامه ریزی شده است، خواهد دید.

این معامله اولین بار برای تیم پاپایا از ووکینگ بریتانیا نیست. در سال ۲۰۱۸، شاهد مشارکت OnePlus با مک لارن بودیم که چندین دستگاه با طرح‌ها نارنجی را روانه بازار کرد و در عوض، برند گوشی‌های هوشمند به شدت توسط رانندگان تیم تبلیغ شد.

کوالکام در شبکه F1 2022 نیز حضور دارد. در اوایل سال جاری، این شرکت مستقر در سن دیگو اعلام کرد که لوگوی اسنپدراگون آن بر روی فراری F1-75 ظاهر خواهد شد و در مسابقه روز یکشنبه، ما می‌توانیم آن را روی پایه‌های جانبی و بال‌های چرخ خودرو ببینیم.

منبع : mclaren

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *