۰

بازی Elden ring در حال حاضر ۱۲ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است

بازی Elden ring

بازی Elden Ring شروعی فوق‌العاده قوی دارد زیرا از تاریخ انتشار آن در ۲۵ فوریه تاکنون ۱۲ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

FromSoftware و Bandai Namco این خبر را در یک بیانیه مطبوعاتی به اشتراک گذاشتند و بیان کردند که Elden Ring تا ۱۴ مارس ۲۰۲۲ بیش از یک میلیون نسخه تنها در ژاپن و ۱۲ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته است. این فروش ها “برگرفته از ارقام توزیع نسخه های فیزیکی و آمار فروش نسخه های قابل دانلود است.”

بازی Elden ring

هیدتاکا میازاکی، رئیس و مدیر عامل/کارگردان FromSoftware گفت: «تعجب آور است که می‌بینیم چند تعداد بازیکن در حال بازی Elden Ring هستند. “من می خواهم از طرف کل تیم توسعه از صمیم قلب تشکر کنم. Elden Ring بر اساس داستانی اسطوره ای نوشته جورج آر آر مارتین است. امیدواریم بازیکنان از سطح بالایی از آزادی در هنگام ماجراجویی در دنیای وسیع آن لذت ببرند و به کاوش در آن بپردازند. از حمایت مستمر شما متشکریم.”

رئیس و مدیر عامل Bandai Namco آقای Yasuo Miyakawa نیز کلماتی را در جشن موفقیت Elden Ring بیان کرد و گفت این تنها آغازی برای IP کاملاً جدید است.

میاکاوا گفت: “تلاش زیادی برای ایجاد Elden Ring انجام شد تا بتوانیم از انتظارات طرفداران خود در سراسر جهان فراتر برویم.” “به همین ترتیب، ما به تلاش های خود برای گسترش برند فراتر از خود بازی و در زندگی روزمره همه ادامه خواهیم داد. ما همچنان به ایجاد لذت و رضایت از طریق سرگرمی ادامه خواهیم داد تا بتوانیم به طرفداران خود در سراسر جهان نزدیک تر شویم و با طرفداران خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم. “

برای مقایسه، Sekiro: Shadows Die Twice – بازی قبلی FromSoftware ، دو میلیون نسخه در ۱۰ روز فروخت. Bloodborne که تنها بر روی PS4 منتشر شد، طی دو هفته پس از عرضه در سال ۲۰۱۵، بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت.

در سال ۲۰۱۵، فامیتسو فاش کرد که بازی Dark Souls، Dark Souls with the Artorias of the Abyss، Dark Souls II و نسخه بازسازی شده Scholar of the First Sin بیش از هشت میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. Dark Souls 2 در ۱۱ مارس ۲۰۱۴ منتشر شد.

Dark Souls 3 سریعترین عنوان باندای نامکو در تاریخ خود بود و حدود یک ماه پس از انتشار جهانی آن در آوریل ۲۰۱۶ بیش از سه میلیون نسخه فروخت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *