۰

راهنمای بازی Elden Ring : کاربرد و نحوه ارتقا دادن Flask ها

راهنمای بازی Elden Ring

Flask های Elden Ring  یکی از مهم ترین آیتم های بازی هستند، مواردی که باید در هر فرصت ممکن آنها ارتقا دهید و متناسب با هر چالش تعادل آنها را برقرار کنید. با این حال، مگر اینکه بدانید چه کاری انجام می‌دهید، می‌توانید زمان زیادی را بدون اینکه بفهمید چگونه این آیتم های  ترمیمی را تقویت کنید، بگذرانید. حتی یک فلاسک مخفی وجود دارد که شما را شگفت‌زده می‌کند و می‌تواند در برخی از نبردهای سخت‌تر بازی تفاوت زیادی ایجاد کند.

راهنمای بازی Elden Ring

به محض اینکه به سیاه چال آموزشی، Stranded Graveyard رسیدید، هم Flask of Crimson Tears و هم Flask of Cerulean Tears را دریافت خواهید کرد، و آنها با یک ویژگی همراه هستند که می توانید از آن برای تقویت سبک بازی خود استفاده کنید. Flask of Crimson Tears پس از استفاده مقدار مشخصی از سلامت را بازیابی می کند و Flask of Cerulean Tears نیز همین کار را برای نقاط تمرکز (FP) شما انجام می دهد.

بازی را با سه Crimson Tears و یک Cerulean Tears شروع می کنید. در هر Site of Grace ( نقاط سیو و ارتقا بازی )، می‌توانید تعداد هر کدام را تغییر کنید و باید قبل از بسیاری از نبردها تعداد آنها را نسبت به آن موقعیت متعادل کنید.

می‌توانید تعداد فلاسک‌های خود را افزایش دهید و میزان سلامتی یا FP خود را بازیابی کنید، اگرچه ارتقاء هر دو به موارد خاصی نیاز دارد و پیدا کردن آنها بسیار دشوار خواهد بود.

برای افزایش تعداد فلاسک که دارید به Golden Tears نیاز دارید. این آیتم ها روی درختان طلایی کوچکی که در اطراف The Lands Between قرار گرفته‌اند رشد می‌کنند و شما اولین درخت خود را درست در شمال Stormgate canyon خواهید یافت. در ابتدا، فقط یک دانه طلایی برای ارتقاء فلاسک های شما لازم است، هرچند، در سطوح بالاتر، باید برای هر ارتقا از چندین دانه استفاده کنید.

شما فقط می توانید از دانه های طلایی در Site of Grace استفاده کنید. در آنجا استراحت کنید، گزینه Flasks را انتخاب کنید و تعداد شارژها را افزایش دهید. مهم نیست که کدام فلاسک را مجهز کرده اید، زیرا به هر حال می توانید تعداد شارژها را تعویض کنید.

راهنمای بازی Elden Ring

همچنین می توانید با استفاده از Sacred Tears میزان HP یا FP خود را بازیابی می کند. این موارد حتی کمیاب تر هستند و معمولاً آنها را در کلیساهای پراکنده در سراسر سرزمین ها خواهید یافت. و به گونه ای نیست که هر کلیسایی یکی داشته باشد، برای مثال کلیسای ندارد، اما بیشتر کلیساهایی که مجسمه ماریکا دارند یک Sacred Tear در پایه مجسمه دارند.

Sacred Tears را نیز در Sites of Grace خرج خواهید کرد و استفاده از یکی میزان بازیابی هر دو فلاسک را افزایش می دهد.

Flask of Wondrous Physik یک فلاسک جداگانه با مجموعه Tear های خاص خود است و برای یافتن آن باید یک سفر کوچک داشته باشید. با این حال ارزش وقت گذاشتن را دارد، زیرا این فلاسک قدرت شما را افزایش می دهد و حتی می تواند از از دست دادن Runes پس از مرگ شما جلوگیری کند.

Flask of Wondrous Physik در کلیسای سوم ماریکا، در شمال ویپوینت ویرانه‌ها و جنگلی با خرس‌های عظیم قرار دارد. برای به دست آوردن یک اثر خاص، به Crystal Tear برای مخلوط کردن در این فلاسک نیاز دارید. اینها را در نزدیکی Minor Erdtrees، درخت‌های غیر درخشان که به‌عنوان درختان بزرگ در نقشه شما مشخص شده‌اند و برخی مکان‌های تصادفی‌تر دیگر، مانند حوض در Stormhill را خواهید یافت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *