۰

راهنمای دو نفره بازی کردن Elden ring

راهنمای دو نفره بازی کردن Elden ring

دو نفره بازی کردن Elden ring بهترین راه برای بازی برای بسیاری از بازیکنان است، اما طبق معمول، اگر کسی نیستید که با بازی های From Software آشنا باشید، سیستم موجود کمی پیچیده تر از آن چیزی است که ممکن است به آن عادت داشته باشید. مسیر بازی چند نفره در Elden Ring چند مرحله طول می‌کشد، اما زمانی که این روند را به پایان رساندید، می‌توانید به سرعت به دوستان و متحدان خود بپیوندید یا آنها را دعوت کنید. در این مقاله قصد داریم راهنمای دو نفره بازی کردن Elden ring را برای شما قرار بدهیم.

راهنمای دو نفره بازی کردن Elden ring

وقتی به The Lands Between رسیدید، به‌طور پیش‌فرض بازی‌ در حالت انفرادی خواهد بود، اما می‌توانید به راحتی با استفاده از آیتمی که پس از پشت سر گذاشتن آموزش، بازی را با آن شروع می‌کنید، این حالت را تغییر دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تنظیمات شبکه خود را در منوی بازی بررسی کنید. گزینه‌هایی را برای cross-region play ( بین منطقه‌ای )، voice (صدا)، chat (چت) و موارد دیگر خواهید دید. این موارد را بر اساس سلیقه خود تنظیم کنید.

در منوی بازی وقتی روی بخش multiplayer کلیک می‌کنید، سه آیتم عجیب را مشاهده خواهید کرد: Finger Severer، Tarnished Furled Finger و Small Gold Effigy. هر کدام از اینها اهداف خاصی در رابطه با این بخش دارند.

راهنمای دو نفره بازی کردن Elden ring

Tarnished Furled Finger: یک علامت طلایی برای بازی چند نفره به جا می گذارد. شما فقط می توانید یک علامت احضار قرار دهید، بنابراین وقتی یک علامت قدیمی جدید قرار می دهید، تابلوی احضار طلای قبلی شما حذف می شود. در دنیای بازیکنان دیگر، آنها ممکن است علامت احضار طلای شما را ببینند و اگر روی آن کلیک کنند ، به بازی شما خواهند پیوست.

Small Gold Efigy: یک علامت احضار را به چندین دنیای نزدیک ارسال می کند. در اصل، این به بازی می‌گوید که می‌خواهید به یک بازی چندنفره بپیوندید، و ممکن است به این معنی باشد که در هر زمانی که این را فعال کردید به دنیای بازیکن دیگری کشیده می‌شوید.

Finger Severer: به شما این امکان را می دهد که یک بازی Co-op را با متحد خود منحل کنید، آنها را از سرور خود خارج کنید و هر دوی شما را به بازی انفرادی بازگردانید.

اگر می‌خواهید بازیکن خاصی را دعوت کنید، می‌توانید یک رمز عبور تنظیم کنید و فقط با سایر بازیکنان که از همان رمز عبور استفاده می‌کنند مطابقت خواهید داشت. این اساساً مانند یک اینوایت عمل می کند و به شما و سایر بازیکنان خاص اجازه می دهد با هم بازی کنید و در عین حال دیگر بازیکنان تصادفی را از پیوستن یا گرفتن شما به عنوان شریک مشترک خود باز می دارد.

همچنین می‌توانید حداکثر پنج گذرواژه ایجاد کنید که به شما امکان می‌دهد پیام‌ها، علائم احضار، لکه‌های خون، فانتوم‌ها و سایر عناصر چندنفره را از افرادی که از گذرواژه‌های گروه شما استفاده نمی‌کنند فیلتر کنید. این مفید است زیرا بسیاری از پیام‌های بازیکن می‌توانند فریبنده یا حتی پوچ باشند، بنابراین استفاده از رمز عبور گروهی کمک می‌کند مطمئن شوید که فقط پیام‌هایی را که از بازیکنانی که به آنها اعتماد دارید دریافت می‌کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *