۱

آموزش بازی Elden Ring : چگونه یک اسب به دست بیاورید ؟

آموزش بازی Elden Ring

آموزش بازی Elden Ring

بزرگترین تغییر در فرمول بازی های دارک سولز در Elden Ring، معرفی یک جهان باز عظیم است. می توانید به سرعت بین ایستگاه های مختلف در اطراف نقشه، به نام Sites of Grace، سفر کنید، اما اگر اسب ندارید، رسیدن از یکی به دیگری می تواند مشکل باشد. خوشبختانه، شما در اوایل بازی به اسبی به نام تورنت دسترسی پیدا می کنید. در این آموزش بازی Elden Ring دقیقا نحوه دریافت تورنت، نحوه سوار شدن و سواری گرفتن از آنها آورده شده است.

برای به دست آوردن تورنت، باید به Gatefront of Grace در Limegrave مراجعه کنید. درست در غرب خرابه‌های گیت‌فرانت است که به اولین باس، مارگیت، Fell Omen می‌رسد. با گریس تعامل کنید و ملینا را ملاقات خواهید کرد که آیتمی به نام ( Spectral Seed Whistle ) یا همان سوت به شما می دهد. این آیتم برای احضار تورنت استفاده می شود.

ما توصیه می کنیم این آیتم را همیشه مجهز نگه دارید تا بتوانید در صورت تمایل به سرعت از آن استفاده کنید. به منوی Equipment بروید، سپس به Quick Items خود بروید و یک جای خالی را انتخاب کنید تا Spectral Seed Whistle را در آن اختصاص دهید.

هنگامی که از Spectral Seed Whistle استفاده می کنید، شخصیت شما بلافاصله در بالای اسب ظاهر می شود، به این معنی که برای سوار شدن به تورنت نیازی به انجام هیچ کاری ندارید. این کار بسیار راحت است و می توان آن را در بیشتر مناطق خارج از خانه انجام داد. شما نمی توانید تورنت را در داخل سیاه چال ها، قلعه ها یا هر بخش داخلی دیگری سوار شوید.

آموزش بازی Elden Ring

برای پیاده شدن از اسب خود، کافی است یک بار دیگر از سوت Spectral Seed استفاده کنید. این باعث می شود اسب به سرعت ناپدید شود و شما به حالت پای پیاده برگردید. از طرف دیگر، می توانید برای پیاده شدن روی استیک سمت چپ کلیک کنید، که باعث می شود شخصیت شما به جای آهسته به پایین آمدن، سریع از روی اسب بپرد. این می تواند راه بسیار مؤثرتری برای پیاده شدن باشد، به خصوص اگر دشمنی در نزدیکی شما باشد.

در مورد آن، شما می توانید در حالی که در بالای تورنت هستید، به دشمنان حمله کنید. برای شمشیر زدن به سمت راست از R1 یا RB و برای شمشی زدن به چپ از L1 یا LB استفاده کنید. همچنین می توانید از تریگر ها برای استفاده از یک حمله قوی در هر طرف استفاده کنید. بازیکنان می توانند از فلاسک ها و سایر موارد و همچنین جادو در بالای اسب استفاده کنند. دایره یا B را نگه دارید تا سریعتر سوار شوید، اما توجه داشته باشید که انجام این کار باعث کاهش استقامت و همچنین حمله شما می شود.

یکی از چیزهای جالب در مورد تورنت، توانایی پرش دوبل است که هنگام تلاش برای بالا رفتن از صخره ها یا هنگام فرار از دشمنان مفید است. تورنت از نظر فنی نوار سلامتی خاص خود را دارد، بنابراین هنگام نبرد با دشمنان این را در نظر داشته باشید. ممکن است تورنت موقتاً بمیرد، و اگر این اتفاق افتاد، باید از Flask of Crimson Tears برای بازگرداندن آنها استفاده کنید. از طرف دیگر، استراحت در یک سایت Grace به آنها اجازه می دهد تا دوباره زنده شوند.

می‌توانید از Raisin ها برای درمان تورنت در حین سواری نیز استفاده کنید، اما اغلب به دلیل وجود چک پوینت ها در اطراف نقشه، این کار ضروری نیست.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سعید گفت:

    انقد از این بازی تبلیغ میکنن همچین مالی هم نیست