۰

معرفی ۵ مورد از بهترین بازی های خنده دار VR

بازی های خنده دار VR

بازی های خنده دار VR

تجربه بازی ها با عینک های واقعیت مجازی یا همان VR یکی از بهترین تجربه هایی است که هر گیمری می تواند داشته باشد، چرا که فضا های آن با تمام بازی هایی که تا به حال انجام داده اید متفاوت است و حس و حال خاص خود را دارد.

اکثر بازی های VR معمولا بازی های ترسناک یا شوتینگ هستند که از محبوبیت خاصی برخوردارند، اما در این میان بازی هایی هستند که باعث می شوند شما به خنده بیوفتید و حال و هوای شما را عوض کنند.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از بهترین عنوانین بازی های خنده دار VR بپردازیم.

Rick And Morty: Virtual Rick-ality

بازی های خنده دار VR

ریک و مورتی یک کارتون کمدی است، بنابراین خیلی تعجب آور نیست که بتوانید ماجراجویی های آنها را در واقعیت مجازی تجربه کنید. Rick And Morty: Virtual Rick-ality به شما این شانس را می دهد که شخصیت های مورد علاقه خود را از نزدیک ملاقات کنید و بخشی از ماجراجویی باشید.

شما می‌توانید به یک کلون مورتی تبدیل شوید و در سراسر جهان ریک اند مورتی سفر کنید که شما را در موقعیت‌های بسیار خنده‌داری قرار می‌دهد. اگر ریک و مورتی را دوست دارید، پس این بازی تجربه ای است که نباید آن را از دست بدهید. می‌توانید Rick and Morty: Virtual Rick-ality را در هدست‌های PSVR و PCVR بازی کنید.

Trover Saves The Universe

بازی های خنده دار VR

Trover Saves The Universe یکی دیگر از بازی های واقعیت مجازی با همان حس شوخ طبعی ریک و مورتی است که با توجه به اینکه جاستین رویلند نیز پشت تیم نویسندگی Trevor بوده است، جای تعجب ندارد. در این ماجراجویی، شما باید به Trover کمک کنید تا جهان را نجات دهد و سگ خود را در این فرآیند نجات دهد.

شخصیت‌های بازی Trover Saves The Universe یکی از بامزه‌ترین قسمت‌های این بازی هستند، زیرا هر یک از آنها ظاهر و شخصیت عجیبی دارند که به احساس می شوند مستقیما از یک قسمت Rick and Morty بیرون پریده‌اند. اگر آن سبک کمدی را دوست دارید، در بازی Trover Saves The Universe که در واقعیت مجازی در PSVR، هدست‌های PCVR و Oculus Quest موجود است، تردید نکنید.

Job Simulator

بازی های خنده دار VR

به نظر می رسد Job Simulator یک بازی خسته کننده و پر از کارهای پیش پا افتاده باشد، اما به هیچ وجه اینگونه نیست. در این تقلید خنده دار از محل کار، به مشاغلی مانند صندوقدار، آشپز و کارمند اداری دست خواهید یافت.

اگرچه داستان عمیقی در این بازی وجود ندارد، اما Job Simulator شما را به تمام تجربیات خنده‌داری که می‌توانید داشته باشید ، از جمله خوردن مستقیم غذا از سطل زباله، پرتاب کردن اشیا به سمت رئیس خود و دستکاری آیتم ها برای انواع سرگرمی می رساند. اگر برای شروع به کار آماده هستید، می‌توانید Job Simulator را در PSVR، هدست‌های PCVR و Oculus Quest بازی کنید.

Acron: Attack Of The Squirrels

بازی های خنده دار VR

در بازی Acron: Attack Of The Squirrels باید از درختی در برابر سنجاب ها دفاع کنید یا کنترل سنجاب ها را به دست بگیرید تا به درخت حمله کنند. مفهوم حمله سنجاب‌ها به درخت در حال حاضر بسیار خنده‌دار است، اما انیمیشن‌های سنجاب همان چیزی است که واقعاً Acron را به عنوان یکی از خنده‌دارترین بازی‌های VR در تمام دوران تبدیل می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید با دوستان نزدیک خود در دستگاه‌های تلفن همراه خود ارتباط برقرار کنید، که به دارنده هدست اجازه می‌دهد در برابر بازیکنان موبایل مهاجم دفاع کند.

بازی با افراد دیگر جایی است که Acron واقعاً می درخشد، و به لطف تم و مدل شخصیت های خنده دار بازی، خندیدن اجتناب ناپذیر است. می‌توانید Acron: Attack Of The Squirrels را روی هدست‌های PCVR و Oculus Quest بازی کنید.

Accounting+

بازی های خنده دار VR

جاستین رویلند مانند Rick And Morty: Virtual Rick-ality و Trover Saves The Universe روی Accounting+ کار کرده است، به همین دلیل است که حس شوخ طبعی مشابهی دارد. خطوط دیالوگ سرگرم کننده زیادی در Accounting+ وجود دارد، بنابراین اگر از طرفداران کمدی هستید ارزش تجربه کردن را دارد.

همچنین متوجه خواهید شد که شخصیت‌های موجود در Accounting+ دارای مدل‌های اغراق‌آمیز عجیبی هستند که مطمئناً پس از اولین بار دیدن آن‌ها، تعجب خواهید کرد. شما می‌توانید Accounting+ را روی هدست‌های PSVR، PCVR و Oculus Quest بازی کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *