۰

PSVR : تمام بازی های واقعیت مجازی که دیروز توسط سونی معرفی شد

بازی های واقعیت مجازی

PlayStation در استریم پنج شنبه Spotlight چندین تریلر و به روزرسانی جدید در مورد بازی های PSVR که قبلا معرفی شده بود ، ارائه داد.

PlayStation هیچ خبری در مورد بازی های VR در PS5 نداشت ، بنابراین باید انتظارات را بر این اساس تنظیم کنید.

در ادامه همه بازی هایی که در PSVR Spotlight معرفی شده است را مشاهده می کنید :

 

Sniper Elite VR :

تاریخ انتشار : ۸ ژوئن

بالاخره امتیاز Sniper Elite همراه با تمام ویژگی های اصلی بازی مانند نشان دادن تیر در حال شلیک، به VR می رسد . به عنوان یک پارتیزان ایتالیایی ، با اسلحه تک تیرانداز قابل اعتماد خود ، به همراه برخی سلاح های دیگر،باید به صورت بسیار بی سر و صدا دشمنان خود را به قتل برسانید تا ماموریت خود را تکمیل کنید.

Wandere :

تاریخ انتشار : تابستان ۲۰۲۱

در طول زمان سفر کنید ، با بدنام ترین نام های تاریخ آشنا شوید و هر کاری که می خواید انجام دهید ، از مسابقه دادن ماشین RC در ماه ، عضویت در یک گروه روانی دهه ۶۰ تا حل معماهای باستانی مایاها. علی رغم این انحرافات احمقانه ، داستان Wanderer بسیار جدی به نظر می رسد . این بازی می تواند تبدیل به یکی از تجربه های فوق العاده شما در VR بشود.

Arashi: Castles of Sin :

تاریخ انتشار : تابستان ۲۰۲۱

در تلاش برای انتقام جویی ، از قلعه های ژاپن دوران فئودالی رد شوید و این کار را با کمک یک قلاب برای بالا رفتن، ستاره های نینجایی ، شمشیر خود و یک گرگ وفادار انجام دهید. گرگ شما می تواند در خیلی از مواقع به کمک شما بشتابد و دشمنان را از پای در بیاورد.

Puzzle Bobble 3D: Vacation Odyssey :

تاریخ انتشار : اواخر ۲۰۲۱

بازی های واقعیت مجازی

بازی کلاسیک تراکندن حباب ها در اینجا یک شکل کاملا متفاوت به خود گرفته است.در این گیم بازی معروف Bubbles تبدیل به یک بازی واقعیت مجازی سه بعدی شده است. این بازی یک حالت داستانی با ۱۰۰ پازل دارد ، به علاوه یک حالت نامحدود و یک در مقابل یک دارد که برای کنسول های  PS4 ، PS5 و PSVR در دسترس قرار خواهد گرفت.

Fracked :

تاریخ انتشار : تابستان ۲۰۲۱

این یک بازی شوتر بسیار رنگارنگ و پر هیجان است که در آن قابلیت های حرکتی زیادی خواهید داشت که باعث اکشتن تر شدن گیم می شود.

سیستم حرکتی این بازی تقریبا با بیشتر بازی های دیگر VR متفاوت است و قابلیت های جدیدی را به پلیر برای تنوع در حرکات خود می دهد.

Wind & Leaves :

تاریخ انتشار : ۲۷ ژوئن

بازی های واقعیت مجازی

با استفاده از دانه های درخت و قدرت سفر در زمان خود ، منظره ای آلوده را به یک اکوسیستم سرسبز تبدیل کنید. برای بازیابی کامل زمین ، از انگشت شست سبز خود برای آزمایش انواع بذرها ، پرورش باغ ها و مقابله با تغییر الگوی هوا استفاده خواهید کرد.

تجربه این بازی بسیار آرامش بخش خواهد بود و حس بسیار خوب و لطیفی را به شما منتقل می کند.

After the Fall :

تاریخ انتشار : مشخص نیست

این یک بازی شوتر مشارکتی ۴ نفره است که شما را به جای یک Harvest Runner قرار می دهد ، یکی از معدود بازماندگانی که آنقدر شجاع است که می تواند وارد لس آنجلس پس از آخرالزمانی شود که توسط هوای زمستانی و موجودات خطرناک به نام “Snowbreeds” ویران شده است. انواع مختلف Snowbreeds شما را بسیار به چالش خواهند کشید ، از جمله “Eater” یا قاتل سنگین “Juggernaut” زنده ماندن در زمین مبارزه را برای برای شما بسیار دشوار می کنند .

بازی های واقعیت مجازی بازی های واقعیت مجازی بازی های واقعیت مجازی بازی های واقعیت مجازی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *