۰

PlayStation VR 2 در اوخر سال ۲۰۲۲ با صفحه نمایش OLED عرضه می شود

PlayStation VR 2

بر اساس یک گزارش جدید ، جانشین PlayStation VR ممکن است در اواخر سال ۲۰۲۲ وارد شود. این باعث می شود که این هدست تقریباً دو سال پس از عرضه PS5 عرضه شود ، که در واقع سریعتر از نسخه اصلی PSVR خواهد بود که پس از عرضه کنسول PS4 منتشر شد.

این اطلاعات از طریق بلومبرگ ارائه می شود ، که گفته است سونی قصد دارد از پنل های OLED سامسونگ برای دستگاه های بعدی PlayStation VR استفاده کند ، با وجود اینکه بسیاری از تولید کنندگان در محصولات جدیدتر به صفحه های LCD ارزان تر روی می آورند.

PlayStation VR 2

فناوری OLED جدیدتر است و در تلویزیون های گران قیمت نیز رایجتر می باشد، اما با توجه به اینکه هدست های VR مقرون به صرفه تر هستند ، اما با توجه با اینکه هدف سونی ساخت یک کالای با کیفیت است ، این تصمیم آنها کاملا منطقی است. PlayStation VR 2.0  یا هر اسم دیگری که هنوز مشخص نیست ، باید قدرت PS5 را به نمایش بگذارد ، بنابراین منطقی است که سونی همچنان پنل های OLED گران قیمت را انتخاب کند.

ما هنوز نام رسمی دستگاه بعدی PlayStation VR را نمی دانیم ، اما در مورد نحوه کار آن چند نکته می دانیم. در اوایل سال جاری ، سونی برای جایگزینی PlayStation Move قدیمی که در PS3 استفاده می شد ، کنترلر VR جدید و ارگونومیک تری را ارائه داد. همچنین به جای تنظیمات پیچیده در PSVR فعلی ، از طریق یک سیم به کنسول متصل می شود. با این وجود رقبایی وجود دارند که Oculus Quest 2 محبوب ترین آنها است که تجربه ای کاملا خاص را ارائه می دهد و سونی مجبور به رقابت با آنهاست.

PlayStation VR 2 PlayStation VR 2 PlayStation VR 2

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *