۰

آشنایی با درجات سختی بازی Dying Light 2

درجات سختی بازی Dying Light 2

درجات سختی بازی Dying Light 2

درجات سختی بازی Dying Light 2

مانند بسیاری از بازی‌های ترسناک بقا که امروزه منتشر می‌شوند، Dying Light 2 شامل سطوح دشواری متعددی برای انتخاب بازیکنان است و هر کدام تجربه گیم‌پلی را به‌طور قابل‌توجهی تغییر می‌دهند.

این شامل بهبود نوار سلامت و آسیب پذیری دشمنان و همچنین مجبور کردن شما به فکر کردن خارج از چارچوب بازی حین حرکت در دنیای خطرناک و پر از زامبی آن است.

در این راهنما، تمام درجات سختی و تفاوت‌های آنها با هم در بازی Dying Light 2 را بررسی می‌کنیم.

در پایان، درک بسیار بهتری از تنظیمات سختی Dying Light 2 و آنچه در هر سطح انتظار دارید خواهید داشت.

همه درجات سختی و تفاوت آنها :

درجات سختی بازی Dying Light 2

در Dying Light 2 در مجموع سه سطح دشواری وجود دارد: Easy، Normal و Hard.

در حالی که برای اکثر بازی‌های معاصر مقیاس‌سازی سلامت و آسیب پذیری دشمنان کاملاً استاندارد است، Dying Light 2 همچنین از دشواری برای تعیین تعداد منابعی که در حین جستجو پیدا می‌کنید استفاده می‌کند.

با توجه به اینکه به ندرت برای ساخت مواد حتی در حالت سخت تحت فشار قرار می گیرید، این چیزی است که قبل از بازی باید به خاطر بسپارید.

در ادامه، توضیحی برای هر سطح دشواری به همراه یک تفکیک کلی از تأثیر آنها بر بازی خواهید یافت.

درجه سختی آسان :

در مرحله اول حالت Easy یا همان آسان است که به دشمنان سلامت کم و آسیب  پذیری کمتری از آنها اختصاص می‌دهد که به شما امکان می‌دهد بسیار راحت تر بازی کنید.

مزیت بیشتر آن این است که اسلحه‌ها اغلب در مقایسه با سختی‌های بالاتر شکسته نمی‌شوند، که می‌تواند هنگام مواجهه با انبوهی‌ از زامبی ها وحشت و نگرانی را از بین ببرد.

در نهایت، حالت Easy منابع بسیار بیشتری را در سراسر جهان باز، تولید می‌کند و به شما مواد کافی برای ساخت ابزار و تجهیزات لازم را می‌دهد.

درجه سختی معمولی :

با درجه سختی معمولی، ریسک ها کمی افزایش می یابد تا تجربه گیم پلی متعادل و چالش برانگیزی را برای شما فراهم کند.

در این سطح، دشمنان سلامت بیشتری خواهند داشت و آسیب بیشتری به شما وارد می‌کنند، و شما را مجبور می‌کنند قبل از وارد شدن به مبارزه با دقت فکر کنید تا مبادا کشته شوید و راهی برای خروج از آن نداشته باشید.

علاوه بر این، منابع کمتری برای یافتن در دسترس است، بنابراین باید قبل از حرکت، زمان بیشتری را صرف بررسی هر منطقه کنید و آیتم های آنجا را بردارید.

درجه سختی دشوار :

در نهایت، حالت سخت یا دشوار دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد چالش برانگیزترین راه برای تجربه Dying Light 2 است.

در این درجه سختی، دشمنان نه تنها سلامت بیشتری دارند و آسیب بیشتری به شما وارد می‌کنند، بلکه در حین مبارزه با تاکتیک‌های شما سازگار می‌شوند.

برای زنده ماندن، باید خلاق باشید و مسیرهای جایگزین و همچنین رویکردهای مبتنی بر پنهان کاری را هنگام رویارویی با گروه‌های بزرگی از دشمنان کشف کنید.

به طور طبیعی، منابع کمیاب تر از همیشه هستند، بنابراین شما باید در جستجوی هر منطقه دقیق باشید و فقط در صورت لزوم از مواد ساخت استفاده کنید.

نحوه تغییر دجه سختی در Dying Light 2 :

درجات سختی بازی Dying Light 2

خوشبختانه، Dying Light 2 به بازیکنان این امکان را می دهد که در هر زمان سطح دشواری خود را تغییر دهند.

این را می توان با رفتن به Menu<Options<Game و تغییر درجه سختی انجام دهید.

بنابراین اگر احساس می‌کنید که تجربه بسیار سختی دارید یا برعکس، بازی بسیار آسان است، ممکن است زمان آن رسیده که تنظیمات را به هم بزنید تا زمانی که تعادل مناسب را پیدا کنید.

کدام درجه سختی Dying Light 2 را باید انتخاب کنید؟

درجات سختی بازی Dying Light 2

در این مرحله، احتمالاً سوال دارید که کدام تنظیم سختی برای شما بهترین به نظر می رسد.

با این حال، اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، توصیه می‌کنیم با درجه سختی معمولی که حالت استاندارد است شروع کنید، زیرا این روشی است که قرار بود بازی انجام شود.

اگر اولین بار است که یک RPG اکشن مانند Dying Light بازی می‌کنید یا نگران مبارزه با انبوهی از زامبی‌ها هستید، ممکن است راحت‌تر باشید تا بازی را در حالت Easy انجام دهید.

در نهایت، اگر ساعت‌های زیادی را در Dying Light نسخه اول تجربه کرده‌اید یا می‌خواهید برای بار دوم Dying Light 2 را تمام کنید، به چالش نهایی با حالت سخت فکر کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *