نینجا تئوری: بعد از تجربه Hellblade 2 احساس خواهید کرد عنوان اول یک بازی کوچک مستقل است!
تمیم آنتونیادس، پایهگذار نینجا تئوری، در مورد یکی از اهداف اصلی بازی مورد انتظار Hellblade 2 که پیشی گرفتن از بازی اول است صحبت میکند. آنتونیادس در گفتوگویی با وبسایت NME توضیح داد که جاهطلبی تیم سازنده، رسیدن به ایدهی «دریافت و ارائهی فرمی واقعی و واقعگرایانه» است به طوری که نسخه اول در مقایسه با آن، کوچک و مستقل به نظر میرسد.
همچنین سازندگان Hellblade 2 اطمینان میدهند که تریلر اخیر گیمپلی بوده است
آقای دیوید گارسیا (David Garcia)، کارگردان صوتی این عنوان، اخیرا با انتشار پستی در توییتر خود اظهار داشت: «با اینکه بازی از تمام جهات (هنوز) بدون نقص نیست، اما تمام چیزهایی که در این تریلر مشاهده کردید، کاملا In Engine، بدون حقه، زنده و واقعی بودند»
استودیو نینجا تئوری کانسپت آرت جدیدی از عنوانSenua’s Saga: Hellblade 2 منتشر کرد.
این اثر زیبا توسط Marco Teixeira خلق شده است.
عنوان مذکور به طور انحصاری برای اکوسیستم ایکسباکس عرضه خواهد شد.
نظرات کاربران