۰

بازی Assassin’s Creed جدید از نظر وسعت کوچکتر خواهد بود

بازی Assassin’s Creed جدید از نظر وسعت کوچکتر خواهد بود

بازی Assassin's Creed جدید از

بازی Assassin’s Creed جدید از نظر وسعت کوچکتر خواهد بود و در مخفی کاری تمرکز خواهد داشت براساس گزارشات منتشر شده بازی بعدی Assassin’s Creed فشرده تر خواهد بود و تاکید بیشتری بر مخفی کاری و تمرکز کمتری بر کاوش در جهان دارد، بازی در ابتدا در شهر بغداد پیش از وقایع Valhalla و در زمان خلیفه عباسی جریان دارد و که به مرور زمان گسترش پیدا می‌کند.

طبق شایعات نسخه جدید Assassin’s Creed در ابتدا قرار بوده تا اکسپنشن Valhalla باشد، اما در آخر تصمیم گرفته شده تا برای پوشش خلا لاین‌آپ یوبی‌سافت تا انتشار Infinity به یک نسخه مستقل تبدیل شده و در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ عرضه شود.
اما چرا کارکتر «باسم ابن اسحاق» (basim ibn ishaq) شخص اول این بازی خواهد بود؟
اگر والهالا را تا انتها بازی کرده باشید، حتما از نقش پررنگ باسم در آن آگاه هستید. شخصیتی که به عنوان منتور Eivor وارد داستان شد و بعدها پای‌اش به روایت زمان حال بازی هم باز شد.
حالا به نظر می‌رسد که نسخه جدید تحت اسم رمز Rift در بغداد جریان خواهد داشت و اتفاقات پیش از والهالا را روایت خواهد کرد. بغداد زمان خلیفه عباسی در عصر طلایی اسلام که معماری‌ای مدور داشته است. طراحی بغداد قرن ۹ام میلادی توسط دو معمار ایرانی با الگو از طراحی شهرهای ساسانیان به صورت گرد ساخته شده بوده و قطعا زیبایی‌های بصری خاصی را به بازی هدیه خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *