۰

مشخصات گوشی Oppo Find X5 Pro مشخص شد

گوشی Oppo Find X5 Pro

گوشی Oppo Find X5 Pro

گوشی Oppo Find X5 Pro

اخیراً OnePlus همکاری خود را با Hasselblad برای بهبود کیفیت دوربین های خود آغاز کرده است. اما این برند دارای انحصاری نیست و مدل ها دیگر اوپو نیز از آن سود خواهند برد. آن عکس‌های زنده ماه گذشته Oppo Find X5 Pro را به خاطر دارید؟ آنها آرم Hasselblad را در همان خط اوپو نشان دادند.

گوشی Oppo Find X5 Pro
گوشی Oppo Find X5 Pro

آنها همچنین مهر «Powered by MariSilicon» را روی برآمدگی دوربین بازطراحی شده نشان دادند. این برند داخلی اوپو برای تراشه‌های پردازش تصویر است. اینها پیشرفت های اصلی دوربین X5 Pro خواهند بود زیرا این گوشی از سخت افزار مشابه X3 Pro استفاده می کند.

این شامل دو سنسور Sony IMX766 (50 مگاپیکسل، ۱/۱.۵۶، ۱.۰ میکرومتر) است. یکی در دوربین اصلی (پشت لنز f/1.7) و دیگری در دوربین اولترا واید (f/2.2). تراشه MariSilicon پردازش تصویر را در فضای رنگی ۱۰ بیتی انجام می دهد و همچنین سیستم فوکوس خودکار همه جهته را با حداکثر سرعت ممکن هدایت می کند.

گوشی Oppo Find X5 Pro

با این حال، دوربین تله فوتو ممکن است متفاوت باشد. به گفته WinFuture، گوشی Find X5 Pro به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با زوم هیبریدی ۵ برابری مجهز خواهد شد. برای مقایسه، دوربین تله ۱۳ مگاپیکسلی در X3 Pro تنها ۲ برابر بزرگنمایی ارائه می دهد. افشای اطلاعات قبلی تنها ۲ برابر بزرگنمایی اپتیکال را برای X5 Pro نشان می‌داد، بنابراین ممکن است این مورد نیز مربوط به سخت‌افزار مشابه و پردازش متفاوت باشد.

دوربین جلو تقریباً به طور قطع متفاوت خواهد بود، زیرا باید حسگر جدید IMX709 را از سری Reno7 دریافت کند و جایگزین IMX615 قدیمی‌تر شود. این دوربین همان رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی و لنز f/2.2 با ۹۰ درجه FoV را خواهد داشت.

سیستم الکتریکی نیز با افزایش ظرفیت باتری به ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت (از ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت) و افزایش شارژ تا ۸۰ وات (از ۶۵ وات) بهبودهای تکراری خواهد داشت. این گوشی از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند، اگرچه هنوز قدرت آن مشخص نیست.

گوشی Oppo Find X5 Pro

انتظار می‌رود صفحه نمایش X5 Pro تا حد زیادی با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO AMOLED با وضوح +۱۴۴۰p و نرخ تازه‌سازی تا ۱۲۰ هرتز یکسان باشد. این بار توسط Gorilla Glass Victus محافظت می شود. بدنه این گوشی که از آلومینیوم و شیشه ساخته شده است، مانند گذشته دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود.

در حالی که رنگ های موجود فقط براق مشکی سرامیکی و سفید سرامیکی هستند (باز هم، پشت شیشه‌ای است)، این گوشی ضخیم‌تر و سنگین‌تر از مدل قبلی خود با ۸.۵ میلی‌متر و ۲۱۸ گرم (از ۸.۳ میلی‌متر و ۱۹۳ گرم) خواهد بود.

گوشی Oppo Find X5 Pro
گوشی Oppo Find X5 Pro

Oppo Find X5 Pro مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است که با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 (بدون اسلات microSD) عرضه می شود. مدل پرو احتمالاً بیش از ۱۲۰۰ یورو قیمت خواهد داشت و یکی از سه مدل این خانواده خواهد بود. Lite یک Reno7 تغییر یافته خواهد بود، به طوری که Oppo Find X5 ساده را ترک می کند، که باید از Dimensity 9000 استفاده کند. انتظار می رود Oppo سه گانه Find X5 را در پایان ماه رونمایی کند.

منبع : winfuture

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *