۰

سری Realme 9 Pro در تاریخ ۱۶ فوریه عرضه می شود

سری Realme 9 Pro

ریلمی ماه گذشته ۹i را عرضه کرد و امروز این شرکت اعلام کرد که در ۱۶ فوریه از مدل‌های Pro سری ۹ رونمایی خواهد کرد. سری Realme 9 Pro در سراسر جهان از جمله هند و اروپا عرضه خواهد شد و رویداد به صورت زنده پخش خواهد شد. این رویداد از ساعت ۱۱:۳۰در صفحه رسمی فیس بوک و کانال YouTube Realme پخش خواهد شد.

سری Realme 9 Pro

از آنجایی که ریلمی در اینجا از کلمه “سری” استفاده می کند، ما شاهد رونمایی این برند جوان از بیش از یک گوشی هوشمند در ۱۶ فوریه خواهیم بود. این شرکت قبلا تأیید کرده است که Realme 9 Pro+ را معرفی خواهد کرد و طراحی و برخی از مشخصات آن از جمله Dimensity را فاش کرده است. تراشه ۹۲۰ ۵G، صفحه نمایش AMOLED، اسکنر اثرانگشت در صفحه نمایش، نمایشگر ضربان قلب، و یک سیستم دوربین سه گانه در پشت با عنوان یک واحد ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX766 با OIS.

سری Realme 9 Pro

Realme دو گزینه رنگی برای Realme 9 Pro+، سبز و Sunrise Blue را تایید کرده است، که دومی دارای طراحی Light Shift است که رنگ پنل پشتی را هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید از آبی روشن به قرمز تغییر می دهد. با این حال، از آنجایی که اخیراً این ویژگی را در vivo V23 Pro مشاهده کردیم، اولین گوشی هوشمندی نخواهد بود که با قاب پشتی با تغییر رنگ عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند دیگری که Realme قرار است در ۱۶ فوریه رونمایی شود، Realme 9 Pro است که احتمالاً طراحی Light Shift را نیز به نمایش خواهد گذاشت.

ریلمی هنوز برگه‌های مشخصات Realme 9 Pro و Realme 9 Pro+ را کامل فاش نکرده است، اما می‌توانید مشخصات لو رفته آن‌ها را در اینجا بررسی کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *