۰

گوشی موتورولا Moto G Stylus 2022 با صفحه ۹۰ هرتزی معرفی شد

موتورولا Moto G Stylus 2022

نسل سوم Moto G Stylus آمده است و تغییرات کلیدی زیادی را نسبت به مدل سال گذشته به ارمغان می‌آورد. با صفحه نمایش شروع می شود که اکنون دارای نرخ تازه سازی سریعتر ۹۰ هرتز و بریدگی سوراخ مرکزی برای عکاسی سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خود است.

هنوز هم یک LCD 6.8 اینچی با وضوح +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ برای آن وجود دارد. نکته کلیدی فروش این گوشی، قلمی است که در بدنه آن قرار می گیرید و در حالی که در سطح قلم S سامسونگ نیست، روشی بسیار مقرون‌به‌صرفه برای یادداشت‌کردن موارد مختلف برای شما است.

موتورولا Moto G Stylus 2022

Moto G Stylus جدید یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت در کنار یک لنز اولتراواید/ماکرو ۸ مگاپیکسلی و یک عمق سنج ۲ مگاپیکسلی دارد. قاب سمت راست دارای اسکنر اثر انگشت است. موتورولا تصمیم گرفت هلیو جی ۸۸ مدیاتک را با ۶ گیگابایت رم – ۲ گیگابایت بیشتر از مدل سال گذشته در راس آن قرار دهد.

موتورولا Moto G Stylus 2022
موتورولا Moto G Stylus 2022
موتورولا Moto G Stylus 2022

این گوشی جدید همچنین دارای یک باتری بزرگتر ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در مقایسه با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قبلی خود است. قسمت نرم افزار توسط اندروید ۱۱ با رابط کاربری Moto’s My UX پشتیبانی می شود .

موتورولا Moto G Stylus 2022
موتورولا Moto G Stylus 2022

Moto G Stylus 2022 در رنگ Twilight Blue و رز متالیک عرضه می شود. این نسخه در یک تریم ۶/۱۲۸ گیگابایتی موجود است و قیمت آن ۲۹۹ دلار است. موتورولا ایالات متحده تاریخ مورد انتظار عرضه را برای ۱۷ فوریه فهرست کرده است، در حالی که پیش‌سفارش‌ها از قبل باز شده است.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *