۰

آموزش بازی Dying Light 2 : نکاتی برای تازه کاران ( قسمت دوم)

آموزش بازی Dying Light 2 : نکاتی برای تازه کاران ( قسمت دوم )

آموزش بازی Dying Light 2

ادامه مقاله قسمت اول :

شما می توانید از طریق لینک زیر قسمت اول این آموزش را مطالعه کنید .

آیتم های قابل استفاده خود را فراموش نکنید

آموزش بازی Dying Light 2

هنگامی که قفل ابزارهایی مانند چراغ قوه UV و قلاب را باز می‌کنید، به راحتی می‌توانید هر آیتم قابل استفاده دیگری را در بازی فراموش کنید که این کار واقعا این یک اشتباه است، زیرا آنها می‌توانند بسیار کاربردی باشند.
این اقلام قابل استفاده شامل مولوتف، چاقوهای پرتابی، طعمه ها و نارنجک ها و برخی دیگر از اقلام مفید هستند. مولوتف‌ها و نارنجک‌ها فوق‌العاده قدرتمند هستند و ساخت آن‌ها آسان است و زمانی که در برابر دشمنان انسانی زیادی قرار می‌گیرید می‌توانند مفید باشند. اگر از توصیه‌های قسمت اول آموزش پیروی کرده باشید و استقامت را بر سلامتی در اولویت قرار داده باشید، دقیق‌تر است.

تا جایی که ممکن است در تاریکی بازی کنید

آموزش بازی Dying Light 2

یکی از مکانیزم‌های گیم‌پلی که از اولین Dying Light به این بازی منتقل می‌شود، چرخه روز و شب است. مشابه آن قسمت اول، روز بسیار ایمن‌تر است و زامبی‌های ضعیف‌تری دارد، در حالی که در شب زامبی‌های قوی تری دارند که فراوان‌تر نیز هستند. با این حال، شما باید سعی کنید تا حد امکان در تاریکی بازی کنید.

دلیل اصلی این امر این است که در تاریکی هوا، افزایش XP بسیار قابل توجهی برای مبارزه و پارکور دریافت خواهید کرد. در شروع بازی، این واقعاً تنها راه قابل اعتماد برای بالا بردن لول ها است. البته این همه ماجرا نیست، زیرا حفره‌های تاریکی نیز در سراسر نقشه وجود دارد که فقط در شب می‌توان وارد آنها شد و حاوی لوت های نادر و آیتم های ساخت‌وساز است.

بازماندگان بهترین پاداش ها را دارند

آموزش بازی Dying Light 2

یکی از مکانیزم های کلیدی Dying Light 2 انتخاب کردن است. در طول بازی چندین انتخاب به شما داده می شود تا در کنار بازماندگان یا پیسکیپر ها قرار بگیرید. علاوه بر ماموریت‌ها و تعاملات مختلف، می‌توانید تصمیم بگیرید که ساختارهای خاصی را به چه کسی بدهید، نقشه را کمی تغییر دهید و به بازیکن جوایز متفاوتی بدهید.
اگرچه به نظر می رسد بازی فکر می کند که این پاداش ها برابر هستند، اما بازماندگان به مراتب جوایز بهتری را ارائه می دهند. ارتقاء های پیسکیپر ها بر تله هایی مانند نرده های برقی و توپ های نصب شده متمرکز است، در حالی که بازماندگان سازه هایی را برای پارکور برای شما می سازند. چه کسی می‌خواهد تله های ماشینی را که به شما XP نمی دهد به جای زیپ لاین هایی که در تمام طول شهر قرار رگفته اند انتخاب کند.

تجهیزات شما معمولا تصادفی به دست می آیند و ارزش نگرانی ندارند

آموزش بازی Dying Light 2

همانطور که شما در سراسر Central Loop و Old Villedor می دوید، با تعداد زیادی ابزار مواجه خواهید شد. اگرچه ممکن است در ابتدا فکر کنید که این ابزار بسیار مهم هستند ، اما در واقع ارزش چندانی برای نگرانی ندارند. تقریباً تمام تجهیزات Dying Light 2 تصادفی به دست می ایند ، به این معنی که در حین بازی دائماً موارد مشابهی را با آمار کمی متفاوت پیدا خواهید کرد. تنها ابزاری که تصادفی نیست، مواردی هستند که به طور خاص برای یک کوئست جایزه می گیرند، اما اینها معمولاً سلاح هستند و نه ابزار.

اگرچه تجهیزات امتیازات کلاس های مختلفی مانند بهبود سریعتر یا ضربه شدیدتر با سلاح های دو دستی را می دهد، اما این افزایش حتی برای کمیاب ترین تجهیزات بازی نیز بسیار کم است. اگر به سلاح‌های دو دستی خود علاقه زیادی دارید، به دنبال مجموعه‌ای از لوت ها بروید، اما تفاوت آنقدر جزئی است که ارزش آن را دارد که آن‌طور که دوست دارید لباس بپوشید.

برای ارتقای آیتم های خود به Craftmaster مراجعه کنید

آموزش بازی Dying Light 2

چیزی که برای فهمیدن آن زمان بسیار زیادی می گیرد این است که craftmaster به شما امکان می دهد برخی از آیتم های قابل استفاده از جمله قلاب و پاراگلایدر خود را ارتقا دهید.

این موضوع در واقع توسط لاوان در یک خط گفتگوی منحصر به فرد در حین کاوش در Central Loop ذکر شده است، اما ارزش انجام آن را دارد. اگر به دنبال یک آیتم برای قرار دادن در  اولویت برای ارتقا هستید، ارتقاء پاراگلایدر به شما امکان می‌دهد بسیار سریع‌تر حرکت کند و در هوا بلند شود، که هر دو مزیت بزرگی هستند. شما برای ارتقاء بیشتر تجهیزات خود به فناوری نظامی نیاز خواهید داشت که می‌توانید از Military Drops در سراسر نقشه پیدا کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *