۰

درجه سختی بازی Elden Ring منعطف خواهد بود

درجه سختی بازی Elden Ring منعطف خواهد بود

درجه سختی بازی Elden Ring منعطف خواهد بود

بازیکنان جدید، نگران درجه سختی بالای Elden Ring نباشند هیدتاکا میازاکی خالق سری Souls و رئیس استودیو فرام‌سافتور در مصاحبه اخیر خود اذعان داشت که دوست دارد بازیکنان جدید تحت فشار درجه سختی بالای Elden Ring نباشند؛ او اعتقاد دارد که هر گیمری می‌تواند بازی را با ریتم خود پیش ببرد.
میازاکی در ادامه گفت:
«من متوجه هستم که بازی‌هایی با سطح چالش بالا ارائه می‌کنیم، این عناوین اما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که غلبه بر آن‌ها احساس رضایت‌بخشی عجیبی می‌دهد. اما من نمی‌خواهم بازیکنان جدید در مورد این سختی زیاد نگران یا استرس داشته باشند… آن‌ها می‌توانند بعدا وقتی در بن بست قرار می‌گیرند به چالش جدیدی برگردند تا بتوانند این آزادی پیشرفت را داشته باشند و مجبور نباشند تکررات مکررات را تجربه کنند و در نهایت عصبی شوند».

طبق پیش‌نمایش‌ها ممکن است که Elden Ring نسبت به سولزها ساده‌تر نباشد، اما بسیار منعطف‌تر خواهد بود و باید این پوئن مثبت را در به‌کارگیری مکانیک‌های گیم‌پلی بازی در فضایی جهان‌باز ارزیابی کرد.

عنوان Elden Ring حدود ۳۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت

چندی پیش در طی مراسم Taipei Game Show 2021 یاسوشیرو کیتائو، تهیه‌کننده‌ی بازی Elden Ring اعلام کرد که این بازی به طور متوسط ۳۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *