۰

حداقل ۳ بازی بعدی Call of Duty برای پلی استیشن عرضه می‌شوند

Call of Duty

حداقل ۳ بازی بعدی Call of Duty برای پلی استیشن عرضه می‌شوند

جیسون شریر: حداقل ۳ بازی بعدی Call of Duty برای پلی استیشن عرضه می‌شوندطبق اطلاعات منتشر شده، چندین هفته قبل از خریداری شدن شرکت اکتیویژن بلیزارد توسط ایکس باکس، قراردادی با سونی تنظیم شده است که بر اساس آن، تعدادی از بازی‌های بعدی سری Call of Duty باید روی پلی استیشن نیز عرضه شوند. بنابراین، سه بازی بعدی از این سری یعنی Call of Duty: Modern Warfare 2 (عرضه در سال جاری)، Call of Duty: Warzone 2 (عرضه در سال ۲۰۲۳) و همچنین بازی بعدی استودیوی تری‌یارک (Treyarch) باید برای پلی استیشن نیز در دسترس قرار بگیرند.

مدیر عامل Gearbox Software: «سونی و مایکروسافت هرگز رقیب یکدیگر نبوده‌اند»

رندی پیچفورد مدیرعامی استودیوی Gearbox که برای ساخت فرانچایز Borderlands شناخته شده است، اخیرا طی رشته توئیتی اعلام که از نظر او هرگز سونی و مایکروسافت رقیب هم نبوده‌اند.
پیچفورد موضع خود را در رابطه با خرید اخیر اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت این گونه مشخص کرد که به عقیده او، «سونی یک شرکت لوازم الکترونیکی مصرفی و مایکروسافت یک غول نرم‌افزاری است. در نهایت سونی باید از اجرای نرم‌افزارهای مایکروسافت روی سخت‌افزار خود، خوش‌حال باشد».
به عقیده وی عملکرد مایکروسافت در قبال Call of Duty شبیه به Minecraft خواهد بود که برای خرید آن ۲.۵ میلیارد هزینه شد و هنوز برای پلی‌استیشن منتشر می‌شود.
هر چند با توجه به خرید بتزدا و انحصاری شدن بازی‌های این کمپانی همچون Starfield به دیدگاه پیچفورد انتقادهایی وارد است؛ اما او معتقد است که هدف کلی مایکروسافت در آینده تبدیل کردن اکس‌باکس به یک سیستم عامل گیمی بدون نیاز به کنسول فیزیکی است و این بستگی به تصمیم سونی و نینتندو دارد که اجازه حضور Game Pass را روی پلتفرم خود صادر کنند یا خیر.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *