۰

طرفداران سری Call Of Duty دلیل نخریدن Vanguard را توضیح دادند

سری Call Of Duty

سری Call Of Duty

اکتیویژن بلیزارد در حال حاضر با اتهامات جدی در مورد آزار و اذیت و بدرفتاری با کارگران به حاشیه رانده شده مواجه است.

به نظر نمی‌رسد که برنامه‌ریزی منظم امسال Call of Duty: Vanguard  از نظر فروش به اندازه بازی‌های قبلی Call of Duty عمل کند. یک دلیل بزرگ ممکن است این باشد که همه بیش از حد مشغول بازی های دیگر هستند.

GamesIndustry.biz، با همکاری PAX و EGX، در ماه‌های اخیر، یک نظرسنجی از ۶۷۱ شرکت‌کننده در کنوانسیون بازی در مورد عادت‌های خرید Call of Duty انجام داد. از این تعداد، ۲۸۴ نفر گفتند که یک بازی Call of Duty را در پنج سال گذشته خریداری کرده‌اند – اما تنها ۵۹ نفر (۲۱%) از آن گروه گفتند که Vanguard را خریداری کرده‌اند.

سری Call Of Duty

از گروه باقی مانده ای که اخیراً یک بازی Call of Duty را خریداری کرده بودند اما Vanguard را خریداری نکردند، بیش از نیمی از پاسخ دهندگان (۵۵٪) گفتند که از قبل بیش از حد مشغول بازی های دیگر بودند.

در واقع، به نظر می‌رسید که بسیاری از پاسخ‌دهندگان، بازی‌های دیگری در ذهن خود دارند. ۳۴% گفتند اخیراً بیش از حد Call of Duty بازی کرده‌اند و ۱۴ درصد گفته‌اند که قبلاً از Call of Duty: Warzone راضی بودند. ۱۱ درصد دیگر گفتند که به طور خاص منتظر بازی دیگری هستند که برخی از آنها Battlefield 2042 و Halo: Infinite را به عنوان نمونه ارائه می کنند.

باز هم دیگران گفتند که به دلیل نقد و بررسی ها (۲۰٪) یا قیمت آن (۴٪) منصرف شده اند،عده ای دگر گفتند که علاقه ای به بازی های جنگ جهانی دوم نداشتند (۲۴٪)، یا به دلیل “روش های تجاری” یا “رفتار با کارکنان” نمی خواستند از Activision Blizzard پشتیبانی کنند ( ۶ % ).بعضی دیگر احساس می کردند که بازی پر از چیتر است (۳٪)، یا فکر می کردند که حالت تک نفره به اندازه کافی خوب نیست (۲٪)، یا فکر می کردند حجم دانلود خیلی زیاد است (۲٪).

سری Call Of Duty

در حالی که این نمونه کوچکی از علاقه مندان به بازی است، به نظر می رسد بی علاقگی ظاهری نسبت به Vanguard در اعداد فروش اولیه منعکس شده است. ونگارد در زمان عرضه نسبت به سال گذشته، یعنی Black Ops Cold War، تعداد کمتری در بریتانیا و اروپا فروخت، هم در تعداد فیزیکی (۲۶ درصد کاهش) و هم در بخش دیجیتال (۴۴ درصد کاهش). گفتنی است، در همان مناطق، دومین بازی بزرگ در سال ۲۰۲۱ است (طبق معمول، پس از فیفا).

منبع : IGN

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *